modellchock

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Elin Jansson - 4 januari 2011 10:03

Hello c",


Här sitter jag placerad i sängen med datan i knäet och en tofs mitt på huvet.

Idag klev jag faktiskt upp kvart över sju.

Jag måste börja gå upp tidigare för att jag ska kunna hinna allt...

Jag missar ju typ hela dagen om jag ska sova till typ tolv, ett.

Nej jag gick upp och satte mig framför xbox:et :D!!

ni får kalla mig nörd om ni vill men det är svårt stt sluta när det är kul !!

Ni borde prova!!

I alla fall jag hämtade oboy och satte på tv:n och det va fåret shaun på tv så jag kollade på det :D det är seriöst helt klockrent!!

hihihi idag är det träninigsläger och då ska jag prata med Matilda som jag inte har gjort på ett väldigt bra tag :D:D:D:D:D:D:D!!!<3<3

Haha nej nu ska jag börja städa lite på mitt rum tror jag :P

Det kan behövas...

  


  

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards