modellchock

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Elin Jansson - 20 januari 2011 20:08

'tjhoooo!!!


Idag fick jag ledigt från skolan så det bar iväg mot Stockholm och Mikas...

En heldag i högklackade skor ;)!! (Y)

Nej då det belev gansl´ka drygt för fötterna med det var det värt !!

Går det bra och beror på tandställningen så kanske jag ska åka till Tokyo och vara där i 6-8 veckor!!!!!!!!!!!

Aldrig att jag åker dit!!! ska jag vara utan Virre på sommarlovet i 6-8 veckor???!!!

Det skulle aldrig funka........

Vi sprang runt på castings som johan ville att jag skulle vara på ;)!!

Det gick väll ganska bra men men det är inte jag som bestämmer om jag ska gå ;)!!

A justjah om jag skulle åka till Tokyo så får jag 70 000 kr :P

Vad skulle ni ha gjort????!!


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards