modellchock

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Elin Jansson - 2 januari 2011 19:33

Helluu!!!


Nytt år och det betyder ny blogg ;)!!!

 Nyår firades med mina kompisar på snickarbacken..

Dom gjorde en brasa och min jacka stinker typ brand rök :K

hahahahn skit samma det gör inget..

Petra ska tvätta den så just nu får jag gå runt i min röda:(

Det finns nackdelar med att ha en vit jacka!!!!

Den blir skitig för minsta lilla -.-

Just nu ligger älskling och är ''tjurig'' över att han inte får kolla vad jag skriver ;)

Hahaha han får vara lite nyfiken herregud :D

Jag satt på en tråkig middag hos farmor och farfar men men..

Eftersom våran gamla dator krascha/ gått sönder så har pappa köpt en ny!! :D

Vad skulle man göra utan en pappa :D

Hahaha men eftersom jag inte hade setat vid datorn på typ tvådagar så hittade jag till datan ganska fort.

Men det är väll för att jag är tonåring som alla vuxna säger -.-

Jag kollade på victoria´s secret fashion show.

Asså herreud säger jag bara..

Just nu så rullar tv:n på 5:an men jag orkar inte sträcka mig efter fjärrkontrollen och kolla vad det är för program så ....

På tisdag är det träningsläger i kätting hallen och då har jag ingen data igen :(

Skit samma det går nog och roliga bilder ska jag få!!

Hihihi det är aldrig helt fel men eftersom det är en ny data så har jag inga bilder än...

Skit samma i morgon ska jag vara med älskling och chilla !!! :D:D


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards