modellchock

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Elin Jansson - 23 januari 2011 22:54

Hm... vet inte ???!!!!

-.-

Av Elin Jansson - 23 januari 2011 22:31

tjooo !!! c'',


Idag har vi haft match :P

Jag orkar inte ens prata om den -.-

Det gick apdåligt...

Aja skitsamma...

Idag har jag inte gjort så mycket..

'tieppp kollat på vänner och slappat hela dan :P

Igår flyttade vi Emma till Örebro..

Så numera har jag en syster i Linköping en syster i Örebro och som tur är en syster kvar här i Sura :D!!!¨

tur det annars vet jag inte vad jag skulle göra ;)

Funderar själv på att flytta till norrland kanske¨:p det skulle nog vara ganska toppen för mamma att resa runt i sverige (a)

hihihi nejdå jah står ut här i sura ett tag till!! ;)

nej nu ska jag kolla klart på filmen och sen blire nattinatti ;)


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards