modellchock

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Elin Jansson - 3 januari 2011 16:44

Tjoooooo !!!



Som jag skrev igår så skulle jag chilla med älskling idag och det har jag gjort.

Han kom och väckte mig typ kvart i elva...

Jag kom på att jag sover ganska länge för det kändes som att klockan va åtta när jag vaknade.....

Kanske borde gå upp lite tidigare snart ;)

I morgon ska jag på träningsläger....

Men älskling kommer i alla fall :D

Aja vi började kolla på min bästa väns bröllop, i slutet kom jag på att jag redan hade sett den XD !!

Vi kollade klart i alla fall.

Efter filmen började vi spela xbox.

Jag va kllart bättre än älskling och han blev bara arg när det inte gick så bra för han ;)!!

Hihi vad ska jag säga han är som han är eftersom han typ älskade bilar när han va liten ;)

Hihihi




  

  

  

hahahaha älskling säger att det här är han ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards