modellchock

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Elin Jansson - 11 januari 2011 20:47

hihihihihi



Nu har jag typ kollat klart på Coyote ugly och blev placerad här just nu en stund ;)

Virre kittlar mig under fötterna så jag inte vet vart jag ska ta vägen XD!!!

hihihi skit samma idag har jag gått i skolan i två hela dagar och inget roligt har dykt upp .....

Nya prov nya läxor :/

Våran  NO läxa är att vi ska ta reda på varför vi ser Göran ;)

Kanske för attd et är våran lärare :P???

Han är ju nästn helt borta.. ;D

Hahah nej men det väntar nya prov fram över...

Hahahah när jag kom hem så började det med att jag... hm..

och så var det där med minnet ;)

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde :P.. Inte bra..

Jag har i alla fall tränat och det gick bra i alla fall ;)

Amanda tränade inte för hon hade ont i knäet så jag blev ensam målvakt :(...

Aja hoppas det blir bättre i alla fall :) KRYA PÅ DIG !!! :D

Nu sitter jag som sagt här och lyssnar på musik :D

Och som det stog som rubrik så ska jag lägga ut bilder från skolan ( våra knasiga grejer) ;)!!


  



  

 hihihi det står så i mellmell`s matte bok XD!!



  

     nånting- göran hette han i alla fall ;)



  

mitt och mellmell`s jul pyssel :D (min gick till Virre) :P



  

   hahaha ritade för fan den i typ trean XD!!




  

  haha min logga på bilden (a)



  

    Våran segel båt :D!!   Mobba inte !!!!



  

  hihihi av hugget finger XD ( ser ut som nått annat men ved säger jag inte) ...



  

     random stuff ;)




  

hahahah den översta är min beskrivning på hur man ser:P

 den där nere är görans ;) MVG ????!!!!


  

hihihi min ''hug me'' robot ;) ( skapad på görans lektion)   ;)


  

hahaha vette fan vad det här är men jag hittade den på sista sidan i min NO bok XD!!


  

   ni vet tråkit på Görans lektioner .....



  

hihihihihihihi....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards