modellchock

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Elin Jansson - 18 januari 2011 21:47

hihihih tjooooo nu mera snackar jag skype med Malin,mellmell och dumle ;)!!

det är fett kult :D!!

hahaha nej då idag har vi gjort så mycket ;) träning och skolan...

I skolan gjorde vi inget tiepppp satt och dampa lite ;)

Vi kollade på This is england -.-

Det är den segaste film jag någonsin sett....

Asså varför ska vi kolla på den när man inte fattar ett skit :P

aja vi hade tyska prov idag ;)  gick väll sådär säkert ja vette inte för jag orkade inte stanna och vänta tills hon hade rättat alla :P

Så vi drog te matsalen och chilla där ;)

hihihihi nej nu chillar jag på skype och pratar med Malin,mellmell och dumle ;)

Ps Virre blir as tjurig  när jag pratar på skype ;)


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards