modellchock

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Elin Jansson - 13 januari 2011 21:37

Svintrött !!!


Det är min hälsning eftersom det är så jag är just nu...

Det märks att jag har gått fyra dagar i skolan...

Jag lägger upp bilder i stället orkar inte skriva...


  

 hahah gangster ??? ;)


  

  du vet Göran`s lektioner...


  

 mina ''macho nacho'' strumpor ;)



  

  våran läxa ?????!! :P


  

  utsikt från klassrummet -.-


  

  mellmell ;)!!


  

  Dennis ''dempa''  Sjöblom ;)


   

    LIV ???!!!



   

 hihihi (a)



    

   dom vanliga redskapen ;)


  

   tråkig pyntad skylt ;)!!


  

      ?????????!!!!!


  

   SO -  läxan ;);) mellmell`s !!


  


  

   Nya käk platsen ;D


  

    BUS!! hihihihi (a)



  

   Linus '' TS'' Engström     Dennis ''dempa'' Sjöblom  !! ;D



  

 Brist på liv??  ;)



  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards