modellchock

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Elin Jansson - 5 januari 2011 22:28

blä.....


jag har världens träningsvärk  -.-

Det gör så in i helvete ont...

Sitter jag för länge så kan jag inte gå :(

Skönt att vi inte har nån träning i morgon för då hade jag seriöst dött...

Vi hade as kul på lägret i alla fall :D!!

Vi satt och prata till typ två och då sa Madde att vi skulle sova (Madde satt också och prata med oss).

Sen kunde typ ingen sova så det blev folksamling i omklädningrummet och där satt vi och pratade till typ fyra när Madde kom på att vi kanske skulle sova för att vi skulle upp åtta ;)

I alla fall när alla vakna så hade nästan alla träningsvärk från rumpan och neråt :(:(:(...

BTW idag har jag och älskling vart tsm i 3 månader :)<3<3<3<3<3<3

Och i morgon åker han till Karlstad på sm och jag kommer inte träffa han föränns på måndag :(:(:(

Jag ska till mamma i helgen i alla fall ;)

Får väll se vad jag hittar på :D!

Bilder från träningslägret kommer nu ;)


  

  

  




  


  


  

  


  

  


  

  

  




hiihihih det blev en massa bilder och typ knappt nån text me´n inte fan orkar jag skriva allt som hände ;) !!!

  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards