modellchock

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Elin Jansson - 12 januari 2011 19:41

hihihihihihi  jag och Mellmell har fixat praoplats :)

eller mellmell igentligen jag hängde bara med :D

Vi ska praoa på ica i hallsta XDXDXDXD!!!

Gilla detta asså :D:D nu har jag bara en plats kvar att hitta :D:D:D!!!!

hihihihihi


  

Av Elin Jansson - 12 januari 2011 16:43

hihihhi idag va jag en lite bus unge :D!!

Jag skulle gå upp åtte men jag orkade inte så jag gick upp halv nio i stället....

hihihih fast det gör ju inget eftersom jag ändå kom i tid till skolan ;)´

Jag har tappat min cykelnyckel och vandrar nu mera till fots....

Fast jag tror min rosa/röda är klar nu faktisikt :D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!

hihihihih nej nu börjar bli på damp humör igen och jag glömde mina läxor i skolan :/ det e lite surt ibland....

skitsamma vi hade en jävligt tråkit NO lektion och ännu värre va ju att den va 80 minuter lång!! :O

Sen matte :P jag och mellmell jobbade två hela sidor :D mvg???!!!

hihih nej....

i alla fall procent med bråk.....

haha nej men sen hade vi gympa och självklart lika skojjigt som alltid ;D

Några ligger på som typ mellmell...  hihihi jag tacklade ner henne ;D

hahah äääh ett brännsår är väll inget???;)

hihi nej då men på hemkunskapen så pratade vi om tvättning och sen bakade vi smulpaj :D:D !!! min och matilda`s blev ändå bäst :D!!

Den va as god :D!!

hihih nej nu ska jag hitta på nått ;) ni vet vart jag finns annars inte så har inte mobilen dött i alla fall :D!!


  



  




  


  


  


  


   


    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards