modellchock

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Elin Jansson - 8 januari 2011 22:58

hihihihihi  tjhoooo!!!! c¨,


Jag skrev tidigare att jag skulle till Janne när mamma var klar!!

Mamma blev klar typ en stund senare och då skulle vi käka och sen skulle mamma svänga förbi systemet för att köpa nått;)

Det slutade med att jag ahde ett par nya jogging skor och ett par jogging byxor åt henne XDXD !!!

hihihih det gör ju inget för mig ;)!!

men men jag kom till janne tillslut i alla fall.

Hon lagade mat när jag kom så jag slog mig ner vid köksbordet och kollade på XD!!!

Sen så käka vi och då pratade vi om uppvärmning och stretchning!!

Oj förlåt Malin jag lovade att jag skulle böra säga tänja i stället för stretcha!!

hihihihi skit samma jag ska bättra mig !! ;)

Nej nu har vi främmande och jag ahr stängt imn mig i kill rummet och skruva på musik på typ högsta volym...

Schysst jag är då... !!

hihi skit samma jag tror dom har lika trevligt utan mig ;)

Hemma hos Janne slutade det med att vi körde monopol med Edwin :D:D!!

Haha jag hade ju vunnit men ingen vägrade erkänna det...

Skit samma jag är ändå bäst på  monopol ;) !!!    NOT !!!!



 

Av Elin Jansson - 8 januari 2011 13:27

Tjhoooo!!!!



Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med håret sen åker vi till sura :D

Janne jag är på damp humör så jag ska dampa med dig !! :D:D<3

Nu har Virre åkt på sm eller han åkte i torsdags men ändå ;)

Det betyder att han inte är hemma :( :(

Skit samma sakne han gör jag väll men nu nog om det ;)

På måndag ska man tillbaka till plugget igen -.-

Jag orkar seriöst inte alla läxor och vara med och lyssna på lektionerna längre för det är så trååååååååååååkit !!!!!!

Jag tycker inte om skolan !!!

så nu har jag fått det sagt också !!

Mina nyårslöften är att jag ska sluta knäcka fingrar och nacke och rygg för det är inte så bra att göra det ;)

Okej det har jag vetat ett tag men ändå :P

Plus att jag ska äta bättre ;) asså typ nyttigare ;)

hihihiihihihihihi....

Utan för fönstret så snöar det ...

Asså varför ska det snöa nu g´för ?????!!!!!

Det är Januari då ska snön bort !!! (enligt mig)

Men men skit samma snart åker jag till Janne i alla fall :D!!

Nu ska jag fixa håret ;)

Ni vet vart ni har mig ;)

hihihihih



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards