modellchock

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin Jansson - 22 januari 2012 22:39

tjooo!!



Petra har kommit hem ifrån sitt pass i backen, fasst vi ska ju dit igen fast då alla så klart :) (y)

Så äre någon som är på att hänka på och åka lite bräda? liftkort får vi helt gratis :D hihihihi!! pösspåde!

Bara över en helg eller en dag???!! please kan ju inte lämna mig ensam i backen :(..



Spelade match mot rönnby, alla kämpa på bra och vi klämde ju inte några kassar så det va as bra gjort :)(y) gooood girls<3

börjar inte föränns hal tio i morgon cchill!!

ska nog ta och sova nu i alla fall, kommer aldrig orka upp.. bläää!!


ajja vi hörss!!

byyyeyeebyyeee!!<3

Av Elin Jansson - 22 januari 2012 01:28

petra är nånstans lite uppåt i landet och jobbar i nån cafeteria vid nån backe av nått slag tror jag, så vi fick följa med och faaaaan vad glad jag blev när jag fick höra det! äntligen fick jag chansen att åka liite bräda och chilla galet!

fast så blev det ju inte så eftersom vi har 2 matcher... buuhuu  :'( fett med ledsen..

spelar mot rönnby i morgon i kristiansborg, matchstart 11 så ska nog sova nu!


och föressten ahr sett på en as rooolig film :D crazy, stupid, love! fett seg i början men i slutet blir det bara massa jävla tok hihi!<3

pözz på den filmen! nuså ska jag sözza! nattinatti!<3


byyyebyyee!!<3


Av Elin Jansson - 21 januari 2012 17:25

thjaiooo!!



gick upp typ 11 eller ja malin skicka då och sa att det inte gick att bränna skivan, brydde mig inte och somnade typ om haha.. eller ja svarade.

Pappa drog senare och köpte skivor men det behövdes inte :) så nu jäääääävlar har jag ett fett jävla lager med skivor hihi, snart är nog hea sjukvårdsväskan full med skivor hihih.


Gick med Felle till hallen, chilla där och tejpade lite fingrar medans vi väntade på att vi skulle värma upp.

Vi vann men 1-0 Rätt chill faktiskt skönt med 3 poäng till de e aldrig helt fel hörrni!

Syyynd bara att detta är nog sista säsongen :(! minaa BRUDAR!<3<3


nää dusca nu så hörs viii!<3



     


Av Elin Jansson - 20 januari 2012 23:02

tjaa!! 



ett tag sen men har liksom inte så mycke ååå skriva eller så. 


Idag kom Mellpell hem te mig och vi chillade innan vi drog och åt liite kebbe.. Skapligt med folk kan man ju säga haha.

Drog sen till hallen och et va fett med folk en timme innan matchen skulle börja hahah :)

SURA spöade vib men 9-2, stolt suring (y)


vet fortfarande inte om jag fortfarande ska spela efter denna säsong.. bloaonfsjvmmapnidvkani  blir smått gaaalen!!

vet vad jag ska gå för linje nu i alla fall! fett skööön, så nu äre bara betygen som ska fixas.

Ett plus i kanten liksom på denna extremmmly funnni day.

Ska bjuda på lite plastboll i hammar i morgon klockan 3 kika? inte så mycke å se men men.

kan ju hejja oss till seger kanske? bidra liite med din glädje vidare till oss? hihi.

Nää ska no sussa snart.. Match söndag också och sen tisdag båda borta så de blir ett jääävla farande :)


bbyyeyebyeee!!<3 



 

Av Elin Jansson - 19 januari 2012 22:46



and that's hos it's done!  

Av Elin Jansson - 16 januari 2012 17:15

tjaaa!!



är hos mami!

har precis pluggat lite så nu ska jag kika lite film..

Eller haha once up on a time :D:D vet inte..

måste få tiden att gå liiite är ju så segt med kvällar uten nån träning :(..


PLUS att jag hatar folk som snackar skit och säger saker som inte ens är snat! KRAM


byyebyee!!<3

Av Elin Jansson - 16 januari 2012 00:58

tjooo!!



har precis kolalt på de åtta första avsnitten av once up on a time! 

helvete vad bra!!!! 

saköfjopasdghivnjMÅÄOHFSNKZ  vill se mer!! hallåååå ge mig typ alla avsnitt nu på en gång..

Av Elin Jansson - 15 januari 2012 15:22

tjaaa!!



har trixat med bilder hela dan fram tills nu... 

SÅ nu måste jag pluggilugga liiite smått sådär.. F*****N!

ajjaja vu hörss


byyybeeeeyyeeee!!!<3



       

Ovido - Quiz & Flashcards