modellchock

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Elin Jansson - 14 januari 2012 23:34

vad gör man en käll som denna?!

jo man trixar med bilder! kande finnas nått roligare? :D


 

Av Elin Jansson - 14 januari 2012 20:36

Tjaio!!


Igår kväll vare tjej kväll med Janne, Felle och Malin!

Åkte till Malin efter skolllish eller ja va hem och duscha, utav volleyboll blir man också svettig.

Vi käkade lite Tacos med Märta och ja skratta lite och det är officiellt att jag är sämst i sverige på att vika tacos bröd haha! :D

Innan vi skulle dra till konsum å köpa dip och gräddfil så kikade vi in hos märta och kolla vad han hade :O!


 

hihihih och det blev ett WOW moment och ett sånt vill ljag också ha :D!!

Vi drog hem till mig och först låg alla utspridda i min säng när vi började kolla på hide and seek men efter några minuter så satt alla i ett hörn och skrek! haha...


   


Gick upp halv elva i morse och började fixa in liiite musik på mobilen, tänkte inte åka i en och en halvtimme utan musik!

När vi kom till Nora så körde busschaffören ochh till Nora's ishall?.. 

Tror han hade fått nått konstigt i huve.. 

Först alla typ satte på oss våra jackor och skor och ja gud vet allt.

Sen läste vi på skylten på byggnaden så står det NORA- hockey...

Kom i alla fall till rätt ställe senare.

Det blev 4-4 i matchen.. men åka med ett 96 lag som är blandat med åldrar så stog vi emot dom jävligt bra.

Det va inte alls samma lag kändes det som! (tror inte att det va det)

Plus att vi spelade mot domarna! dom var helt emot oss.. vette fan vad felet va.... BLÄ dommare!

Och jag hade lust att gå upp på läktaren och slå ner den jävla killen i gul mössa som satt och snackade skit om mig hela matchen???!! 


nää nu ska jag typ sova hihi nej men kika film :)

byyybyyeeebyyyee!!<3


   



Ovido - Quiz & Flashcards