modellchock

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Elin Jansson - 1 januari 2012 22:48

happ nytt åt nya möjligheter är det jag har att säga.


har inte skrivit nått här på ett tag men har legat nerborrad i min säng och kikat alla säsonger av Wildfire!! oooh shiit vad jag var tokig i det när jag var mindre och fortfarande höll på men hästarna.

Okej jag älskar det fortfarande och vägrar att ta bort alla avsnitt från datan nu, har ju kollat på alla avsnitt men ändå.

känns bortkastat att bara radera det fast det tar ju stor plats.. ajja tar nog bort det när jag är redo för det.


slänger in bilder från 2011!! lite minnes bilder sådär :)


  från stockholm när vi va där med klassen!






  från en super rolig plåtning jag gjorde för Linda's make academy!

  en bild från när mamma gifte sig!  världens bästa och mest älskade hund!    bild från semestern i somras     ååå Cardelene! vad ska man säga She's miiine!!       innebandy season!(Y) SUUUPER!         okej detta två bilder har aldrig visats endast för familjen men nu tar jag mod till mig och sätter ut dom här!

Bilderna är från SFW (Stockholm fashion week) när jag gick visning för Altewai.saome det var också suuuuper kuuul (Y) men jääääävligt nervöst!

Ovido - Quiz & Flashcards