modellchock

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Elin Jansson - 8 januari 2012 22:48

tjaiooo BIATCHES!!!



skooola i morgon.

Sista terminen innan livet!<3 

hihih 7ukt taggad närå.. men men skönt att slippa skiten sen, eller ja inte jag slipper ju inte direkt skolan men ändå hehe..


När jag klev upp så va det främmande här i huset riktigt myysigt faktiskt.

Drog typ lika fort som jag kom upp hehe, drog te Malli och Tobbe vi drog direkt till hallen och kikade på hj's match.

Hahahah fyfaaaan så KUNG.

snacka om att man kan ha roligt på en innebandymatch heheh!


MÅÅÅSTE bara säga det här Daniella skickade sms och frågade om jag kunde taVasco nångång i veckan!!! ÖVERLYCKLIG TJEJ"!!!

MIIIIIN BEBIS HAR ÄÄNTLIGEN HITTAT HEM IGEN hihihihihih gaaaaaaaaoooooww!!!!

PUSSS PÅ DANIELLA OCH ANNIE!<3


nyy header också!

fast nu ska jag duschaaaa


bbyeebyyee!!<3

XOXO



 

Av Elin Jansson - 8 januari 2012 00:59

tjaioo!


lovade mig själv att jag skulle sova tidigt så jag kommer upp till skolan men så blev det icke!

hittade denna amazin film istället.



bättre film finns fan inte..

klagar på mitt liv men det ska jag fan sluta med, tänk å bli könsstympad.. USCH!

läste boken på Kreta när jag var där för många herrans år sen, men inte kollat på filmen föränns nu.. haha visste inte ens att det fanns en film.

REKOMMENDERAR den starkt! en ganska så sjuk historia plus att den är sann!

jag är liksom helt tagen.

bara för att det inte händer i min värld så känns det som om att det inte finns. men vafan det gör det ju liksom.

Hmm ajja.


Hallen i morgon med Malli och kolla HJ så nu ska jag faktiskt sova i mitt 7ukt upphettande rum (kan bero på att jag har elementet på högsta värmen) hihi svettas ihjäl.

men vafan tänk på dom som får frysa så inge gnäll!


byyebyye!!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards