modellchock

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Elin Jansson - 10 januari 2012 18:29

tjoo!!



HAHA eva och adam avsnitten kan ju vara de mest pinsammaste någonsin... så tråkit så man skrattar åt det haha.

Laddade ner det så ligger och skrattar på kvällarna när jag ska sova! alltid lika kul haha.


Snart drar jag iväg och tränar för 3:e gången idag :M!

haha orkar inte känner mig typ så här helt åt helvete död.. BLÄ!..


Va med Malli igår och vi va inte nå svull i alla fall!

först käkade vi upp tobbes ben&jerry's, sen tröck vi nutella medans vi kollade på biggest loser! moohahahaha....


näää nu ska jag nog dra mig mot hallen.

det sämsta just nu är ju att man måste åka till ramnäs å träna i kätting :( buhuu!


Ajja shiiiit then same!



byyyyebyyeee!!!<3

XOXO


Ovido - Quiz & Flashcards