modellchock

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Elin Jansson - 27 januari 2012 20:57

tjAaaaaaiiiiiiooo!!

1

malins data gå inte att skiva på haha hehe lite svårt, men vafan bara för att några tangenter är orta så ska man inte lida!

HAR chillllat med malin och mellpell, taggat lite smått(stort) till matchen i morgon...


två timmars uss resa! FML....


snor en bild på malin från hennes mammas data hihi, smått kriminel!




hihihihi sötis!!<3  

Av Elin Jansson - 27 januari 2012 15:27

tjaiioo!! 


senare ska jag chilla med meine freiends men nu ska jag fan kika på film!! myyyyysss<3

fredag vilket betyder helg! (överlyckklig) nej men inget speiellt hände på gympan haha.. krascha några gånger när jag skulle köra hjulning handvolt på mattan men vafan sånt händer ju ibland så man fick ju skratta lite också haha! bjuda på sig själv är ju ett måste när det gäller gympan!

Klarade skruv på trampetten också .. har inte hållit på med gympa sen jag va typ.. haha kommer inte ens ihåg, ibland måste man ju kolla om gamla kunskaper sitter kvar i skallen eller och det bara har fallit rakt ur. 

Volter,skruvar och handvolter verkar ju sitta i ryggraden haha allt funka väll perfekt så haha! :)


I morgon drar jag vid 9 till hällefors så fan täcke och kudde i bussen skulle inte sitta helt fel, nu har i i alla fall fixat musik på högnivå och inte så att alla sitter i hörlurar och det är knäpptyst i bussen, fort hem för det är h4 match så ja det ska bli ku och se om vi kommer i väg i tid hahah.!! :)


nej nu ska jag kika liiite film :)


byyyebyyeee!!<3 



 





 

Ovido - Quiz & Flashcards