modellchock

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Elin Jansson - 25 januari 2012 19:08

 För lite mer än ett år sen lämnade en sann glädjespridare oss, trots ett fåtal möten gjorde han stora intryck! den dagen fick mig att inse hur snabbt livet kan ta slut, och att hemska olyckor faktiskt drabbar dem bästa... så jag ber er, glöm inte bort att berätta för era närmaste att ni älskar dem, en dag kan det vara för sent !


Kära släkt,familj och vänner! jag älskar er!!<3 



   





  

Av Elin Jansson - 25 januari 2012 15:49

Tjaaa!!!



HEJJA nationella proven..!

Skriver det första i svenska om två veckor... a men tjaa! skjut mig..

I no:n så är ämnet BIOLOGI!!! FML FML FML FML!!!

apoåhipbvjxzklmcåoä<öb mhgagaaaaaaaahh vad arg jag blev.. visst biologi kan väll vara kul ibland men fan inte när man måste kunna en massa skit om människo kroppen och ''läran om de levande''..

BTW så va det as kul på matten idag :D hihihi..

OCh på svenskan satt jag med en uppgift i vad som kändes som en evighet.. blääuuu!


HEJJA NATIONELLA PROVENNNNNNN!!! PUSSPUSS PÅ ER!<3´3333333333333333333333




 

Ovido - Quiz & Flashcards