modellchock

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Elin Jansson - 12 januari 2012 22:07

tjaioo!!



Skulle plugga matte på skolans val vilket jag gjorde också men efter ett tag blev jag kallad till att klippa snö stjärnor av pappa hihi! 

Helt okej faktiskt. 

På No:n just nu håller vi på med Genetik, roligare finns det ju (teknik) men det är faktiskt lite kul ändå.

Vette fan om jag ska gå Naturvetenskap eller Tekniska.. Hm  jaaaaooo lalala i have no idea.


Träningen var as kul och alla spela hur jävla bra som helst. 

Nu hetl plötsligt känns det jävligt bra att möta Nora på lördag!! YaY krossa..


Efter träningen drog jag och Malli till konsum och kirrade lite toning och sen vidare hem till mig och fixade det :D:D

ÄR faktiskt jääävligt nöjd så de så! Hihi nu skulle jag bara behöva klippa mig sen är allt klappat och klart :D!


Skola i morgon så ska fan sova nu ser fram emot det! 


byyeybyyeyee!!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards