modellchock

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Elin Jansson - 6 januari 2012 16:52

tjooo!


gick upp hal elva och slängde mig in i duschen.. HATAR att duscha på morgonen usch..

Fixa till mig lite och drog sen till malli<3

Drog direkt till hallen och kollade på företagscupen.

Janne och Felle va också där och helvete vad vi garva! tror jag ville skjuta mig minst 5789 gånger hihi.

Nu väntar jag på att resten av familjen ska komma hem och joina mig.


Har äntligen hittat några låtar till Soare'n så nu jävlar!

På måndag börjar skolan, fast det gör inte så mycket för mig eftersom jag ändå ska dra härifrån om typ en termin hihih!!

Sköööönt å slippa liiiiiilllllaaa SSUUUUUUURRRAA!!  


vi får la höras!!


byyeybyyeee!!! 

XOXO


Gammal bild....

     

Av Elin Jansson - 6 januari 2012 02:05

tjaa!!



meine bruder ist hier, hemma från Linköping mer exakt.

vi käkade och sen nu har vi spelat kinect sen 10 ( nu är klockan fem över två på natten)gjort allt för att hålla oss vakna och kolla på jvm! hihi..

Herrejesus vad kul man kan ha på det spelet och faaan vad bra det gick, vann på dart, baseball,skidåkning plus golf!!! STOLT (a)!!


Imorgon blire till Hallen och kolla på företags cupen med Malli!

nicenice!..


Hare trevligt Sverige och faaaan om Sverige inte Vinner nu bara för att jag är uppe :D hihi!  



byyebyeee!! 

XOXO!!



Ovido - Quiz & Flashcards