modellchock

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

tidsfördriv!

Av Elin Jansson - 21 mars 2012 15:20




KÄRLEK
Är du kär? – Nä
I vem Isåfall? – ingen
Har du sagt ”jag älskar dig" till någon utan att mena det? - NEJ

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? –nej
Snusat? – nej
Rökt vattenpipa? – nej
Har du varit full vid fel tidpunkt? – fel tidpunkt? nej
Tycker du att det är coolt att supa? – njej
Kysst en främling? – nää inte främling
Kysst en tjej? – hihi
Gråtit inför mer än 10 personer? – tror de!
Smygit ut? - näpp
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - mjo
Sovit brevid någon av samma kön? – ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? – ja
Lekt med någons känslor? – nej!!!
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? – hihi ja!
Gråtit dig till sömns? – ja när jag v liten och inte fick en sköldpadda! :)
Gråtit framför någon du älskar? – ja
Vaknat av att du gråter? – nej?
Skrikit ord som hora och slampa till någon – nej
Slagit någon på skoj? – oooja
Blivit slagen på skoj? – jaa
Badat i havet? – ooja!
Har haft snöbollskrig? – men herregud bor man i sverige så jaaa :D
Inte sovit på en hel natt? – nej
Varit på sjukhuset? – oja!
Sovit i över 12 timmar? – hehe jaaa :D
Sett en film mer än 10 gånger? – oja
Varit ute en hel natt – nej
Bråkat med en vän – ja?!

UTSEENDE
Hur lång är du? – 1.74 tiep
Ögonfärg? - blå, blå,blå
Hårfärg? – har sandrine färg från början men har färgt de mörkbrunt!(y)
Stil? – de som jag tycker om! :*

FRITID
Du har varit på läger? – jaopp men klassen i typ 4 ller 3:an
Du skriver låtar/dikter? – ha nej
Du kör handboll/basket? – guud nej
Du kör fotboll/innebandy? – oja!!!! :D:D:D:D innebandy for the win!
Du är ofta med kompisar? – när jag kan orkar och ahr tid!

DU TYCKER OM ATT
Kramas? - jaaa :)
Prata? - joå med roliga oernsoner!
Sova? - guud ja!
Gå upp tidigt? - beror på varför jag måste gå upp
Lyssna på musik? - lever itne utan det :D
Lyssna på musik i headset? - ja
Vara på stan? - hihi jaaa med roliga personer :D
Vara ensam? - bara när jag vill deT!
Att vara kär? - jodå!
Vara i skolan? - men våran klass så jaaaQ
Vara hemma? - jaa
Shoppa? - mjo
Kolla på film? - tiohi jaaa

FRÅGOR
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? – 2
Vad tycker du om kärlek? – kan dra åt helllvete!
När kramade du någon sist? – lördags!
Saknar du någon speciell person? – haha nej alla jag kom åt typ!
Har du svårt för att bli kär? – njaej mjo kanske lite
Är du singel? – japp, staying forever!
När fick du senast en komplimang? – förra helgen
Har du hånglat med någon av samma kön? – neej?

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös - nej
Hånglat med nångon riktigt ful – nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll - nej
Gjort något riktigt dumt - mjo dp!
Gjort något du verkligen ångrar - jodå
Varit nykter på någon nyårsafton? - hah ja?
Åkt ambulans - nepp
Gjort något olagligt - ja varjedag!
Blivit polisanmäld - nepp
Fått din mamma att gråta - mjo.
Skämts över dina föräldrar - neeej
Skämts över dig själv - ibland
Sagt jag älskar dig och menat det - japp
Tagit droger - nej
Vilka kläder sover du i? -  trosor och en stooor skön tröja
Vad hatar du verkligen - blöta jeans!!!!!
Varit kär - haha jaaa
Har du varit kär i någon du inte haft chans på - jodå :)
Är du ensam nu? - ja ,sjuk!
Vill du gifta dig? - nåndag så !:)
Vill du ha barn - jadå

HAR JAG?
Digitalkamera - Ja
Telefon på rummet - mobbe
Egen dator - ja

ANNAT
Hur mår du just nu? – jodå ich bin sjuk
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - haha gujud ja!
Har du piercat dig? - ja
I så fall, vart? - har haft i öroene
ÖVRIGT
Är du hungrig just nu? - nja liite
Vad är klockan nu? – 15:33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - face,bloggplatsen,picasa ocg spotify
Har du sminkat dig idag? - nej
Lyssnar du på musik just nu? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället? – en dröm
Vad gillar du för musik? – allt som äör bra! :D
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Jansson - 4 december 2012 16:49


TJA!    jag startade den här bloggen för er som undrade över mitt modellande och ville veta mer om det. Nu är jag itne så aktiv längre så har bestämt mig att lägga ner bloggen. Ska bara ta och spara alla bilder härifrån och spara dem så jag har a...

Av Elin Jansson - 2 december 2012 23:13

Tjo!! Fullt med snö överallt och det är fullt med mys!!! :D I morgon får man åka tillbaka till mys skolan som är över full med ljusslingor över våra arbetsplatser det är till och me helt insane! Mami har julstädat och jag har kollat på one t...

Av Elin Jansson - 27 november 2012 21:39

Har inte skrivit vet men f**k that! Lägger upp massa bilder istället! Föresten så snöar det sjukt mycket ute och kan inte beskriva hur jävla cepe glad jag är över snön:DDDDDDDDD! Btw låste datan i skolan idag... Det va en väldigt dum idé......

Av Elin Jansson - 13 november 2012 20:33

Jo men tjena! Vad hände idag?.. Skola hehhegehehe.. Hade miljöprojektet hela förmiddagen och ja det va fett kul med debatten hahahah vissa frågor gick helt år skogen hehe spårade ut lite. Vi kom fram till några läsningar i alla fall! Sedan ma...

Av Elin Jansson - 11 november 2012 13:45

Det här med att plugga i bilen är inte riktigt så kul.. Ska man ut och fara så har man inte direkt något val! :D miljöprojektet på tisdag så engelska är just nu det modersmål jag pratar! Just nu är bilen på väg till Västerås sjukhus.. Efter det ...

Ovido - Quiz & Flashcards