modellchock

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Elin Jansson - 12 mars 2012 21:43

Tjo!



Ganska okej dag i skolan, på musiken hittade i en låt och nu ska jag bara lära mig spela den.

Grym är den och sen måste vi få in resten av bandet, mohahaha livet e underbart ibland! <3


Drog hem och packa lite sen drog jag till Malin chillade där i två sek typ sen drog hon jag och melle till stan.

Helt amazing de också <3 :*


Denna kväll blev en liten ta hand om mig själv kväll.

Pysslade om mig själv lite extra och det gjorde ju faktiskt inget speciellt det va jag ärd efter allt pluggande som inte ville göras av sig självt!


Nu sitter jag här och bara gör inget, ska nog ta och lägga mig och lyssna på lite musik och sedan somna.


ajja i morgon äre träning samt utvecklingssamtal så vi hörs la sen!




lägger upp en gammal bild på bushästen!<3

 

byyeeebyyyeee!!<3



Av Elin Jansson - 12 mars 2012 14:55

tjooo!!!



måndag igen då..  ska snart dra in till stan med the GRILS!! YEAH

och malin dödar mig för hon säger inte vad det är hom inte får säga!!! 


nu ska jag gå och dö!!!


sKOJJA!!

Av Elin Jansson - 12 mars 2012 14:55

tjooo!!!



måndag igen då..  ska snart dra in till stan med the GRILS!! YEAH

och malin dödar mig för hon säger inte vad det är hom inte får säga!!! 


nu ska jag gå och dö!!!


sKOJJA!!

Ovido - Quiz & Flashcards