modellchock

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Elin Jansson - 8 mars 2012 21:55

Tjo!



en 7jävlandes dag ska jag bara säga haha!

Trodde inte att detta skulle inträffa när jag vaknade i morse..


EV- plugga NO med mell och Jocke

NO-  planera en gammal nationella uppgift?

MA- plugga elgebra -.-(kill me)

LUNCH- Den bästa p å1000000 år och den skrive historia!

TY- arva så vi grina åt turkish

SL- jadu sprang runt med en låda och spika medans jag tejpade för munnen med maskerings tejp! tihihihaoewww.. GRYMT! :D


Efter det hem käka och sen dra på träning.

Vet ni sista hemma matchen på söndag! jag kommer grina sönder faaan vaad trååkit..........!!

HAr bara två matcher kvar en på söndag hemma (sista) och sen så en DJ borta mot Nykvarn.

På lördag sitter jag även i Damernas bås som behövde en andra målis visst visst ska ju ändå bara sitta där så varför inte :)


Hästen ska faktiskt få komma ut och röra lite på sig också hoppas att det blir fint väder i morgon! :)



byyyebyyeee!! 


PS. tacka fan för att mjölk finns haha!




 

Ovido - Quiz & Flashcards