modellchock

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Elin Jansson - 2 mars 2012 23:08

nuuu veeet jag vad jag önskar mig när jag fyller år!!





GEEE  MIG NUUU!!  blir liksom rastlös här...

kunde sitta hur länge som helst och spela när jag va mindre.

Fast det roligaste är att dränka sims gubbarna i poolen eller stänga i dom i ett rum och ta bort dörren och tillslut så dör dom hihihi!!

Nej syynd att pappa råkade kasta det annars hade jag adrig gått utanför dörren!

Detta spel kommer fan att sitta kvar i mig hela livet!<3 det bästa spel som någonsin funnits och ja till och med bättre än cod mohaha.



När jag gick upp käkade jag lurre direkt orkade lixom inte äta frukost hihi.

Spelade lite golf efter det och jag vann tihi! grryyymt jue :D

Drog ut med Emma och Malin och käkade glass, vilket slutade med att vi satt hemma hos Emma medans hon fixade naglar på Malin.

Jag ochMalin drog hem och käkade och sen drog vi te konsum.

Vi stod där i våran lugna ro och bara chillade sen blev vi invarderade av ett konstigt inte prata svenska hockey lag!.. WTF moment lixom daaah?!?!

haha nejdå men vafan plötsligt fattade i ingenting haha.

Drog sen hem till Malin och kollade på BB och käkade glass!


Med detta inlägg vill jag bara säga att Marcelo är den snyggaste i hela BB huset!  KÄR!


I morgon ska jag buusa runt i paddocken förhoppningsvis!


byyebyeyeee!!<3



 

Av Elin Jansson - 2 mars 2012 13:51

tjiiingeling!


här sitter jag i myyys outfit och inte orkar gröra något!..

har inte tränat på hela veckan och det börjar faktiskt kännas av nu!... udabjlbpn  vill TRÄNA INNEBANDY NU OKEJ!!


kollar på biggest loser och dem är fan värda en guldmedalj allihoppa! helt sjuuukt hur man kan bli så smal igen! 

snacka om att ha tränat bra tihi!(y)


nu ska jag liiira liite xbox och sen vette fan chill SÖNDER!.. 


byyyyeeeebbbyyyeeee!! :D<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards