modellchock

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Elin Jansson - 1 mars 2012 22:33

tjoo!!


har bara allmänt chillat på förmiddan och eftermiddan!

drog en lliten runda nu på kvällskvisten till sportaffärer för lite shopping av skid jacka, hjälm mm.

det blev lyckat eftersom jag hittade allt så jag behöver inte stresshandla på lördag!(y)

åkte till lilla hålan och han knappt komma hem innan Malli ville att jag skulle förlja med på en liten runda med trojjsi!

vi gick fan en bra bit och jag mitt smartskaft tappade cykel nykeln :(

hihihi buusigt!!

just nu har jag slängt i mig liite käääk och tänker inte duscha föränns i morgon! :* (lat, mjoo)


i morgon får vi se vad som händer!tihii freedaag vilket betyder cepe fredag!

nää nu ska jag nog kika film eller bara göra nått!

ska slänga mig i min onepiece och tänker sova i den eftersom jag fryser sjuukt mycket efter min fina gå runda i genomskinlig tröja och skin jacka!


btw, har sår igen i munnen från tandställningen! puss på den just nu och dom såren gö skit ont!!!


byyebyeee!!



BILDBOMB



       

Av Elin Jansson - 1 mars 2012 13:53

tjaiooo!!



uppdatering från igår!

staan med Daniellaoch Dennis suuuuper trevligt och vi käkade till och med hongkong! helt okej det med.<3

köpte bara en tröja, hittade ite ett jääävla skit :(  men men får helt enkelt spara pengarna tills jag hittar nått annat :)


har fått träingsförbud tills det blir helt bra i fötterna..  mammsen tror att jag kan ha sträckt ut för mycket och det enda jag kan göra då är att vila :(

ajja kan ju inte göra så mycket.!


täning sednare ikväll men ska bara dit och kolla lite eftersom jag inte får träna...

ska äen åka och kolla på lite skid kläder har inte fortfarnde allt så ska kirra det sista inför helgen nu!(y) toppen toppen


nu ska jag fräscha upp mig lite :)


byyyeeeebbbyyyeeee!<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards