modellchock

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Elin Jansson - 16 mars 2012 22:14

tjo!!!



snart är min födelsedag över (yesss) inte precis så pigg på att fira det!

Emma slemma skickade nyss ett ledsamt sms eftersom hon inte kunde vara med och fira mig men det gör ju inget för jag drar till henne i örebro en helg istället.

Anna är och spelar kval i Sthlm och ska inte åka med i morgon men blire match på söndag så bangar jag inte på att åka med!


men det va inte det detta inlägg skulle handla om utan att KÄRLEK suger!

verkligen suuuger det suuger fan allt!

så nu har jag sagt mitt ord! 


bye!



 

Av Elin Jansson - 16 mars 2012 17:29

tjoo!!



första dagen som 16 åring är snart till ändå och det är väll helt okej.

men helt plötsligt får jag börja göra saker som alla vuxna får tihii..

får tex övningsköra och träna på gym, de fick jag inte göra igår mohaha!

känner ju att jag genast har blivit ett år mognare haha! (tvek)

denna kväll spenderas med halva släkten och i morgon på eftermiddan med halva släkten igen och på kvällen bär det av till mells och chilla med suuuuuper friends! kuuuuuuung!<3


nu ska jag nog gå och fixa mig liite! :*



Ovido - Quiz & Flashcards