modellchock

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Elin Jansson - 28 mars 2012 17:29

tjaio!!



nu skulle man ha haft en kille som man kunde ligga och mysa med och kolla på film när det här sånt här väder!

absolutley perfect! :*


idag så hade vi no- nationella själva labb delen och höll på att skjuta mig själv när vi bara fick 1 poäng för hela skiten som tog mer än 1 timme att göra! F**k me... totalt ovärt!

efterdet drog jag till skolsköterskan och tog ett HB. (går inte in mer på der nu)

efter det lite so,engelska sen drog jag till sjukhuset och först fixa tandställningen och sen lite annat skit!


nu ska jag kika lite bb och komma ifatt eftersom jag inte har gjort det än och sen ska idrottsprowt sitta som en smäck ockspå innan jag somnar idag.


byyebyeee!<3


 


     

Ovido - Quiz & Flashcards