modellchock

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Elin Jansson - 15 mars 2012 21:48

mojahahaha!!



Helt pt helvete sluuut i skallen.. KAPOOOOF P ÅMIG TIHII...


faaaan måååste ju duscha också.. faen ajja icke klaga..

Jag håller på att växa upp så ni vett.. i morgon får jag brum brumma med billllen! mohahaha (håll er inne!)



Idag har dagen vart helt okej.

Elevensval satt jag bara och chillade och gjorde klart lite uppgifter till No:n, No:n gjorde vi teknik åttan etl okej det också på Matten gjorde jag vääärsta algebra talet och ajg klarade det också :D:D:D!!1 FETT STOLT!

Senv ar det turkish som vanligt det bääsäta nåågonsin. Eftert det öckel slöjd :( år ej så bra för mig på det...

Memen drog hem käka sen ner till hallen för att liiira liite innebandy!

Satt på bänken hela matchen men det va nog lika bra trött som ett as och helt serious DÖD.

nu ska jag slagga och när jag vaknar imgorgon äre min födelsedag tihii!<3



byyeyebyyeee!!<3



       




Att ha kraften att ha stark
att ha vishet att va klok
öppna hjärtat känn dej fri
Var det livet lät dej bli
Människa var glad att du är du
Ovido - Quiz & Flashcards