modellchock

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Elin Jansson - 11 juni 2011 13:43

tjoooooobreee ..!



Har nyss käkat lite frukost och väntar på att mellpell ska komma så jag får duscha.

Sedan ska malli ringa så ska vi väll hitta på nått :D

typ skit varmt ute sa petra innan hon drog så det blir väll kanske att bada eller nått (Y)

va först med alla i går kväll sen cykla jag ,keno och geten runt lite träffade på kalmo och sedan lahti.

Efter det drog jag hem och drog lika fort som jag kom innan för dörren till studentfest 2 ;)

när jag va halvvägs på väg dit så ringde mellpell och sa att jag skulle komma till studentfest 3 så jag va bara in en liten stund på 2:an och sa hej sen drog jag til 3:an :D hahaha

sen drog jag hem för jag va så jäkla trött :) men fick i alla fall träffa mamma och catta på 3:an så det gjorde inte så mycket hahahah ;D 

nej nu ska jag väll ta fram lite kläder som jag kan ha på mig och sen duscha 

byyyeee!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards