modellchock

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Elin Jansson - 9 juni 2011 19:42

tjobre..!


kom på att i morgon drar jag och kollar på Dannes student :D!! (Y)

Drar vid nio på morgonen.

Känns som att jag borde gå upp typ minst sju för att hinna :D:D haha våran familj har ju en tendens till att alltid komma lite försent och nu så är det inte precis läge för att göra det ;)

hehe men vafan skit samma :)

Kom nyss hem efter att vart ute med Daniella (Y)

Vi köpte först tughgumi på släggans ochs en så drog vi till Camping och satt på bryggan och gjorde exakt ingenting. 

Riktigt chill faktiskt :)

Har försökt vart borta från solen idag så det onda borde gå över om nån till några dagar :)

Mitt tips är att ha på filmjölk svalkar svin gött och tarf bort lite av det onda (Y) :D

Går snart och stryper den som står och plingar på en jäv.. cykel ringklockaaa !!! argh.... :@:@ 

ajja in tänker jag inte gå för där stinker det ägg. 

haha men aja ska ta och kolla vilken idiot som plingar och sen ta en dusch tror jag.

Byyyeeee !!! 


 

Av Elin Jansson - 9 juni 2011 19:42

tjobre..!


kom på att i morgon drar jag och kollar på Dannes student :D!! (Y)

Drar vid nio på morgonen.

Känns som att jag borde gå upp typ minst sju för att hinna :D:D haha våran familj har ju en tendens till att alltid komma lite försent och nu så är det inte precis läge för att göra det ;)

hehe men vafan skit samma :)

Kom nyss hem efter att vart ute med Daniella (Y)

Vi köpte först tughgumi på släggans ochs en så drog vi till Camping och satt på bryggan och gjorde exakt ingenting. 

Riktigt chill faktiskt :)

Har försökt vart borta från solen idag så det onda borde gå över om nån till några dagar :)

Mitt tips är att ha på filmjölk svalkar svin gött och tarf bort lite av det onda (Y) :D

Går snart och stryper den som står och plingar på en jäv.. cykel ringklockaaa !!! argh.... :@:@ 

ajja in tänker jag inte gå för där stinker det ägg. 

haha men aja ska ta och kolla vilken idiot som plingar och sen ta en dusch tror jag.

Byyyeeee !!! 


 

Av Elin Jansson - 9 juni 2011 14:38

tjobre ..!


brände mig nyss på den äckliga lampan ( som jag har haft sönder 7 gånger) när jag skule bädda min säng :(((

Men det blev finare i rummet så det vare väll värt.

Igår va jag på MVC och fick sista sprutan så nu är de också fixat å klart (Y)

Har bränt mina axlar de här två dagarna som har vart fulla med sol.

Fast det blir snart brunt iställer för rött så det gör inte heller speciellt mycket.

I morgon tar Danne studenten så jag ska dit och fira han sen får vi se om det blir hemgång mot Melles place å fira henne lite.

Annars ska det inte hände så mycket mer.

Slutar skolan på tisdag och drar till Stockholm på måndag och plåtas för Frida ( fett läskit) :)

Har inte gjort ett skit i skolan förutom att käka glass tieeeep (Y)

hehehhehe neeee nu ska jag käka och kolla på tv :D¨

byyyyeee !!!




               


Ovido - Quiz & Flashcards