modellchock

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

härlig vecka....

Av Elin Jansson - 30 juni 2011 18:15

tjoooooo... i måndags drog ja te mamma och kom hem för ett tag sen.

först drog vi till björnön och chillade lite där i några timmar fast det va närmare 30 grader så gick jag inte i vattnet, kände inte på det ens :)))))

tänk om det hade kommit en orm eller en fisk ( livrädd för ormar och fskar är så viiiidriga ) då hade det inte blivit roligt.

kom ett ryan air plan som skulle landa och jag va livrädd att det skulle typ kracha eller nått ( livrädd för att flyga också) usch inget hände som tur va ;) brukar itne hända nått heller men men....

efter de tror jag att jag drog hem till malli som btw har fårr halsfluss nu :/ trevligt med 30 grader utanför typ  hahah :)))) 

igår käkade jag och mamma skit goo lunch hos Mats,Lisa och Ellinor skit god mat kan jag säga :D riiiiiktigt niccce :D

vågade inte bada i deras pool heller för det va sviiiin kallt fast det va faktiskt 25 grader i vattnet och det har det varit i mellpells pool hela tiden när jag badat, hehehehehe badkruka?? hehe jaa :)

drog i alla fall till camping med janne efter det och tog ett tag innan jag kom i vattnet för jag trodde att det skulle komma en fisk :(( fast det gjorde det ju så klart inte ;) 

vi tog till och med en liten simtur och fick bara lite panik när vi va typ i mitten av den ''sjön'' eller vad det nu är för trodde att det skulle komma en fisk eller nå :D:D 

efter det drog vi hem till henne så hon fick duscha medans hon gjorde det spelade jag och Edwin lite innebandy, funkar itne så bra på gräs !! bara så ni vet liksom :D hehehe....

vi drog till stan men tåget va lite försenat så vi fick gå från centralen till önsta... tog jau bara nästan 50 min tror ja eller nått sånt.. fast kul vare ju i alla fall.

mamma och dimman hade vart ute på en liten motorcykel tur. 

är nog inte helt dumt det heller, de tänkte åka till globen men ångrade sig och åkte bara till sigtuna eller va det nu va. 

fast det är väll inte så bara??.. ajja va säkert trevligt :)

Ajja janne drog me mig till stan och vi dampa lite innan vi sov hehe.. janne tyckte inte så mycket om one piece kan man säga hehe.. :D

man kan säga att den inte riktigt passade så hennes special sydda one piece för 2 mille blev inställd ;) hahaha..

gick upp med tuppen och käka litte innan det bar av med tåget till stockholm för lite jobb :) 

en casting för giorgio armani.. får väll se hur det gick senare :)

Janne blev förstörd när hon såg hur smala alla andra modeller va :D:D:D

då tyckte hon att jag såg normal ut jämnfört med de andra så det va ju bra hehe ;D 

kom hem vid cirka halv tre tror jag så vi stack och bada för en förmiddag i stockholm med typ 30 graders värme va inte så trevligt och det va absolut inte nååå varmt hehe ;))))

tor en simtur även den här gången och fick faktiskt inte lika mycket panik fast jag kände att den va på väg ;)

neeej nu är janne på väg hitåt så kanske ska ta och rycka upp rummet och ha liite skojj innan pappa och petra kommer hem  med mat från farmor.

höööörrrsss.. byyyebyyye<3


aaaa juste det är city festival i Västerås och det är Suradagarna i sura så i helgen blir det fullt drag :D 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Jansson - 4 december 2012 16:49


TJA!    jag startade den här bloggen för er som undrade över mitt modellande och ville veta mer om det. Nu är jag itne så aktiv längre så har bestämt mig att lägga ner bloggen. Ska bara ta och spara alla bilder härifrån och spara dem så jag har a...

Av Elin Jansson - 2 december 2012 23:13

Tjo!! Fullt med snö överallt och det är fullt med mys!!! :D I morgon får man åka tillbaka till mys skolan som är över full med ljusslingor över våra arbetsplatser det är till och me helt insane! Mami har julstädat och jag har kollat på one t...

Av Elin Jansson - 27 november 2012 21:39

Har inte skrivit vet men f**k that! Lägger upp massa bilder istället! Föresten så snöar det sjukt mycket ute och kan inte beskriva hur jävla cepe glad jag är över snön:DDDDDDDDD! Btw låste datan i skolan idag... Det va en väldigt dum idé......

Av Elin Jansson - 13 november 2012 20:33

Jo men tjena! Vad hände idag?.. Skola hehhegehehe.. Hade miljöprojektet hela förmiddagen och ja det va fett kul med debatten hahahah vissa frågor gick helt år skogen hehe spårade ut lite. Vi kom fram till några läsningar i alla fall! Sedan ma...

Av Elin Jansson - 11 november 2012 13:45

Det här med att plugga i bilen är inte riktigt så kul.. Ska man ut och fara så har man inte direkt något val! :D miljöprojektet på tisdag så engelska är just nu det modersmål jag pratar! Just nu är bilen på väg till Västerås sjukhus.. Efter det ...

Ovido - Quiz & Flashcards