modellchock

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Elin Jansson - 6 juni 2011 21:23

Idag har det inte hänt så mycket vaknade med värsta huvudvärken (såklart) och svin trött.

Åkte hem till farmor och käka och då kom jag på att det inte skulle sitta fint med ett dopp någonstans eftersom det nästan va 30 grader här i lilla hålan :)

Alla drog till Mellpell och badade sönder.

Hela jag kom i efter typ 10 min, och för att melle drog ner mig...

Fast det blev jävligt skönt så det gjorde faktiskt inte ett piss :)

Drog till vanessa och käka kebab och sedan cykla tillbaka gjorde så att man va tvungen att kasta sig i poolen när vi kom tillbaka fast det gjorde inte heller nått för det vare värt.

Så efter en dags stekande och badande chillar jag i nått som är som en häng matta fast man sitter i den och den är jäkligt skjukt skön så där hittar ni mig :)

byyyeee!!!<3


             

Ovido - Quiz & Flashcards