modellchock

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Jansson - 17 juni 2011 16:43

sådär ja nu har jag städat heeeela rummet och rent blev det i alla fall :)

måste bara ta itu med tvätt korgen som är överfull men har liksom ingen vidare lust med det...

haaaaar cppeeee tråkit så är nån som vill hitta på nått så är det ju helt okej :D !!

kanske drar till f &f och printar ut lite bilder eller hittar nått annat skojj att göra ;)

byyyyeeee byyyyeee <3

Av Elin Jansson - 17 juni 2011 13:43

fåååååår damp på att det alltid ser lika dant ut när man vaknar på morgonen :((((

Jag vill ha sol och bad !!!!!! :(((


gick faktiskt upp vid elva och käka liiiite frukost.

körde lite tetris medans jag kollade på top model :)

bad hair day idag kan man ju säga så jag kastade bara upp det med några hårnålar och en snodd :) 

kanske ska ta och fixa sig lite lunch nu så här vid två slaget :)

drar till dom andra sen så viii hööörsss

byyyyeee  byyyyeee:)


liite bilder från igår :) 



           

Av Elin Jansson - 16 juni 2011 19:54

kolla nyss ut och såg en helt blå himmel utan nå moln :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!

då mår man fan allra bäst asså :D:D

hoppas bara det blir lika fint i morgon och varmt :D:D:D:D:D

mellpell gör nån fråge sport om fysik och det ser inte ljust ut ;D haha :D


 


Av Elin Jansson - 16 juni 2011 18:55

jahpp.. sitter här helt sysslolös och spelar tetris battle på fejjan.

sommarträningarna börjar inte föränns i mitten av juli och jag börjar nmästan krypa ur skinnet :((((

skulle ut och springa med daniella men hampus skulle tydligen komma så det blev inget, så är det någon som vill ut å springa med mig så äre helt okej för mig ...!!

kraaaammmiisss!! <3

Av Elin Jansson - 16 juni 2011 13:52

tjoooohooo!!!



strax drar jag o mellpell och käkar liite keebbbeee :D

nicceniccee (Y)

vi stör oss på pappas data liiiiite grann för den får man inte vara för snabb med .............!!!

håret som vanligt, fasssst nu ska vi dra

byyyeee byyyyeee !!! :D




    jag och mellpell  chillade inge igår i all fall :D!!<3

Av Elin Jansson - 15 juni 2011 23:05

jag och mellpell har nördat data spel dom senasste 4 timmarna :D

det är fett lökigt i mitt rum just nuj men tänker fan inte öppna fönstret för alla dessa jävla myggor kommer ju in då :(((

men ajja igår vare skolavslutning som försten va totalt sämst....

satt bara i klassrummet och käkade tårta ( som jag inte ens kunde käka) hadet yp 7 stycken som vi skulle käka upp fast vi käka itne ens 3 stycken :)

hahaha drog till mormor med mami och emmssan och fikade liite.

Drog vidare in till stan och käkade på choys garden, sviiiiiin gött vare.

efter det drog vi en liten runda på stan och kollade liite kläder :)

kom hem med några nya bh:ar och en ny bikini :D

bikinkin behövdes verkligen(Y) taaack mammmii!!<3

 drog vidare till malli sen jesper och tillslut mellpell och börja grilla :D

gott blev det och mätt blev ma.

ajja gick upp runt typ 2 idag och i rgon tänker jag gå upp ganska mycket tidigare :D haha :)

nejjjee nu ska jag fortsätta :)

nattinatti :)<3


         



'

Av Elin Jansson - 13 juni 2011 21:01

 



WTF ska jag ja på mig :( !!!

Av Elin Jansson - 13 juni 2011 18:25

tjooooooooo!!!!


först skulle jag inte in till stan men sen så blev det tydligen så i alla fall :)

köpte en kjol och en tröja jag skulle ha på skolavslutningen fast jag tror att jag tar min klänning i alla fall.

Vi satt på donken i säkert över 2 timmar och då överdriver jag inte ens, illa illa ;)

hahah neeeejjee en dusch sitter bra nu så slänger in lite bilder och slänger in mig själv i duschen och sen kollar lite avsnitt av vänner.

har typ snart kollat klart på alla avsnitt så det blir tråkit när jag inte har nått att kolla på :( 

nejjj liiite bilder :) 



             

Ovido - Quiz & Flashcards