modellchock

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Elin Jansson - 12 juni 2011 23:50

jahapppppp då blir jag väll uppe hela natten.... 

asså snälla kom och döda mig hatar deet härrrrr !! :(

lyssnar på musik och försöker sova men inte fan går det heller tån typ tejpan gånger tusen och dränkt i alsolsprit men inte fan hjälper det föränns i morgon men det är ju lungt vi ska ju bara ha brännbolls tunering så det är ju helt ok för mig. 

ajjjajjaja go natt allt fooooooooooooolk ..

Av Elin Jansson - 12 juni 2011 22:22

heluuu !!


nu är jag ny duschad med håret in lindat i handduken och kollar på miin favorit serie vänner :)

Drog te camping med Jebbopebbo,keno,seko,malli,mellpell och jesper.

Fast jag badade inte ett skit för det var för kallt.Det kom en skit skum kille och skulle slå ner oss allihop??!

Haha har aldrig sett killen men vi blev fan fett rädda, för han satt och vänta på oss för han och jebbo skulle tydligen slåss på parkeringen??!!

ajja skum kille?

Efter de drog vi till Sekos farsa å dunka lite musik.

Keno ville dra och bada så vi drog till mellpell och hade ut bara nästan halva av vattnet som låg i poolen :D haha..

Vi hade några brottnigsmatcher och jag och mellpell vann faktiskt några :D:D hehe peace to the chicks (Y) !!

nejjjje  nu har jag inte tid med det här längre ska bädda ner mig själv och baaaraaa dööööö!!! 

nattiiiii!!

Ovido - Quiz & Flashcards