modellchock

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Elin Jansson - 13 juni 2011 21:01

 



WTF ska jag ja på mig :( !!!

Av Elin Jansson - 13 juni 2011 18:25

tjooooooooo!!!!


först skulle jag inte in till stan men sen så blev det tydligen så i alla fall :)

köpte en kjol och en tröja jag skulle ha på skolavslutningen fast jag tror att jag tar min klänning i alla fall.

Vi satt på donken i säkert över 2 timmar och då överdriver jag inte ens, illa illa ;)

hahah neeeejjee en dusch sitter bra nu så slänger in lite bilder och slänger in mig själv i duschen och sen kollar lite avsnitt av vänner.

har typ snart kollat klart på alla avsnitt så det blir tråkit när jag inte har nått att kolla på :( 

nejjj liiite bilder :) 



             

Av Elin Jansson - 13 juni 2011 11:08

ovärd dag i skolan till tusen !! 

spela bara brännboll och sen fick vi dra hem -.-

haha drar till mellpell snart och baddddar liittte och har lite skojj med de bästa och sen ja :)

hahah har 5oo bilder som bara är tagna idag så nu har jag liite å göra innan jag drar :D !! 

Ovido - Quiz & Flashcards