modellchock

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Elin Jansson - 1 juni 2011 18:26

Tjohejjj !!


Blev precis klar med packandet och det blev tre helt full proppade väskar som får åka med mig upp till falun.

 

Allt som stod på listan är inte med men det ska jag fixa när Petra komemr hem eftersom jag är så lat så ska jag ju såklart åka bil :M

Har fortfarande inte kommit fram till vilken tid vi ska åka :/..

Vi ska var ai falun 10 och vi måste hämta Pao och Rebecca i ramnäs ;)

Har ingen aning om hur långt de tar att åka eller hur många mil det är :)

Ajja vi får väll se men kommer helt säkert skjuta mig i morgon när jag måste gå upp så tidigt.

Vi har faktiskt lov nu så vi borde får sova hur länge vi vill men näää...

Det kostar att ligga på topp ;D

Idag var sista ''riktiga'' skoldagen innan sommarlovet :D

Fast jag lackar på våran skolavslutning för vi 8:or och 7:orna ska sitta i våra klassrum å käka glass medans 9:orna har avslutning i folkets hus..

Och kolla kan vi inte heller göra..´. Jag vill faktiskt se mina kompisar sluta :((

Ajja livet e surt men men ska icke klaga :D

Zac åkte igår och saknar han mer än vanligt nu när jag vet att jag inte kommer få se han nå mer, MIN  lovely doggi :(<3<3<3<3

   

Men han har de bra nu och springer runt på en gård hur han vill så vet att han är lycklig i alla fall, bara de känns bra i alla fall :)

Sen kan jag ju faktiskt åka å hälsa på han, han bor ju inte så långt bort :D!!

nää ska kika litte Vänner eller tv nu har inte bestämmt mig...

Ajja byyyeee syns kanske lägger ut nå i morgon innan jag sticker får se :*

byyyyyye<3

Ovido - Quiz & Flashcards