modellchock

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

my ass is killing me......

Av Elin Jansson - 21 juli 2011 23:34

tjoooohooooo...!!!!



i Söndags kväll åkte jag ju till mamma och sov där eftersom att vi skulle åka med nio tåget til stockholm ( stockholm i mitt hjärta).

dissar stort Sj jävla ''sommartider'' på tågens avgångar.....!

ajja kom dit så vare bara att promenixera till båååååten.... 

låg vid slottskajen så det va ju ungefär samma väg som till kontoret :) (y)

gick dit kolla lite på den sen gick vi och letade efter ett bra ställe att fika på i söder :).

Fast när vi hittade ett fint ställe så kom de på att det va bättre att vi käkade mat i stället.

Slog oss alltså ner på medborgarplatsen mitt på södermalm i stockholm.

efter det gick vi på jäkt efter ett par byxor till mig (a)hihihihi..

plus att mamma och dimman hittade regn stäl till mina små brorsor så det va ju också bra.

efter det tog vi tunnelbanan tillbaka till båten och Nora och mamma kollade runt uppe på den.

Vad är stockholm utan drottning gatan liksom ??  ett besök i stockholm utan vandring genom drottninggatans alla affärer så har man inte upplevt hela stockholm ;D 

prova käder så de bara rassla om de fast hitta bara en klänning och en kavaj, helt Vi slog oss ner på ett cafe nära norrmalms torg och jag dracj liite varmoboy i regnet och kka en stoooooor choklad muffins :D:D:D!!!<3<3

senare mot kvällen satte vi oss på tåget.

Vilken7jäkla resa  hem asså först fanns det inga platser att sitta på så vi fick slå oss ner i trappan :)

En väääldigt pratglad gubbe eller ja man åkte med oss så vi ( mami) fick några skrattanfall  :D 

hehehe sen resten av veckan har jag vart liite i sura och liite i stan så det har inte hänt så mycket :)

Idag åkte jag hem till sura för att packa liite kläder som ska få resa med mig til karlskrona :)

åker tillbaka till mamma vid kvart i åtta tiden så upp med tuppen...

åker ungefär vid nio sa hon så åker dit och packar i de saker som ska med därifrån och drar.

åker fört ungefär fyra timmar till kalmar och sover hos mammas kusin och hennes man plus barn.

åker sedan vidare hela vägen genom typ södra sverige och hamnar tillslut nere i blekinge och alltså då karlskrona :) (y)

kameran är med i högsta hugg så bildbomb plus en massa text kan ni föränta er a en ääääkdigt död Elin :D

hämtade lite drag och ett fiske spö av farfar idag så fiske stpr defentivt på schemat :D tycke jag om att fisk ??? NEJ 

är fiskaqr äcklig?? JA !!!

varför ska jag fiska?? VET EJ!!!

hehhe ajja men vi hörs hörrni sängen kallar och är inte sen att kasta mig i den :D

VI hörsss 

byyyyyeeeebyyyyyeee <3


hahaha hittade asgamla bilder längst ner :D




                         



   

hahahahahahahha varning för gammalt !!




           hehe ajja skjut mig inte Annapanna !! ;D älskar dig !!!!!<3<3<3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Jansson - 4 december 2012 16:49


TJA!    jag startade den här bloggen för er som undrade över mitt modellande och ville veta mer om det. Nu är jag itne så aktiv längre så har bestämt mig att lägga ner bloggen. Ska bara ta och spara alla bilder härifrån och spara dem så jag har a...

Av Elin Jansson - 2 december 2012 23:13

Tjo!! Fullt med snö överallt och det är fullt med mys!!! :D I morgon får man åka tillbaka till mys skolan som är över full med ljusslingor över våra arbetsplatser det är till och me helt insane! Mami har julstädat och jag har kollat på one t...

Av Elin Jansson - 27 november 2012 21:39

Har inte skrivit vet men f**k that! Lägger upp massa bilder istället! Föresten så snöar det sjukt mycket ute och kan inte beskriva hur jävla cepe glad jag är över snön:DDDDDDDDD! Btw låste datan i skolan idag... Det va en väldigt dum idé......

Av Elin Jansson - 13 november 2012 20:33

Jo men tjena! Vad hände idag?.. Skola hehhegehehe.. Hade miljöprojektet hela förmiddagen och ja det va fett kul med debatten hahahah vissa frågor gick helt år skogen hehe spårade ut lite. Vi kom fram till några läsningar i alla fall! Sedan ma...

Av Elin Jansson - 11 november 2012 13:45

Det här med att plugga i bilen är inte riktigt så kul.. Ska man ut och fara så har man inte direkt något val! :D miljöprojektet på tisdag så engelska är just nu det modersmål jag pratar! Just nu är bilen på väg till Västerås sjukhus.. Efter det ...

Ovido - Quiz & Flashcards