modellchock

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Elin Jansson - 13 juli 2011 23:56

Fan va nice det va att vara ute ( kunde dock slippa myggen -.-), har ju inte var ute sen i söndags då jag blev sjuk.

Riktigt kul vare också.

Va ju ett tag sen jag träffade de så det va faktiskt riktigt kul :).

Inte för att vi gjorde speciellt mycke men det är ju på så sett man chillar med livet (har ju inte gjort nått annat under hela sommaren).

De hade lite äppelkrig medans jag och Daniella typ flydde med våra cyklar haha :D:D

ajjja livet är livet ska ta och sleeepa nu och gå upp i tid i morgon eftersom det är upptakts möte ;)(Y) 

Sedan börjar sommarträningarna ;)hehe....

Har ju faktiskt inte tränat på ett tag nu (rastlös ?? jaaaa kan man säga) vet inte varför menmen ... 

näääää vi hörzzzz 

byyyyyebyyyyee<3


   

Av Elin Jansson - 13 juli 2011 15:50

Kollade senaste avsnittet av Pll och fyfaaaaaaan vad bra det är :D:D:D!!!<3<3<3<3

det är riktigt jävla spännande nu hihihihih :))))))))

sååååå jääääävla bra är typ det enda jag kan säga om de ;D


Ska nog ta mig en dusch nu så jag blir liiiite fräääsch för de behövs känner jag..!!

Kollar liiite på kläder(Y) 

Det har jag ju gjort de andra dagarna också men vafan det finns ju inte ett skit att göra när man inte är helt klar i huve ;D

hehhehehehe nej men vi hörs väll senare byyyyebyyyyeee<3 



ps. har haft håret upsatt i 3 dagat i rad nu och hahahah kolla hur det blev när jag släppte ut det nyss.... 



   


Ovido - Quiz & Flashcards