modellchock

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Elin Jansson - 7 juli 2011 22:29

åker 7:53 kommer hem 03:08 !!!!! 

LIVET <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!!!


BILDBOMB :D!!!!!




   hihihihi trojjsson tog ett litet dopp i poolen :D  pretty little liars maraton :D:D!! <3<3<33<3








   



 






         toooooooomatoes :D    min handduk :D:D      playade liite crocket med mallan :D




 


Got a secret 

 can you keep it?

swear this one you'll save

better lock it, in your pocket

taking this one to the grave

if i show you the i know you 

won't tell what i said

cause two can keep a secret 

if one of them is dead....




Av Elin Jansson - 7 juli 2011 17:16

jahaja då var det dags ige :)

har hunnit vara hemma en dag innan det är dags att fara vidare..

verkar som att jag får vänja mig vid det nu :)

kom från linköping igår och i morgon eftermiddag drar jag vidare mot stockholm alltså har jag vart hemma en dag..

fint väder vare idag i alla fall men satt ute påbalkongen och kika på liite film.

sämst var den i alla fall men men.. fixa och troixa lite med mammas hår innan jag pappa kom och vi far till systemet och hämtade upp Petra.

¨drog vidare till farmor och där käkade jag upp alla hennes kakor ( svull?? knappt nå i alla fall).

tog min ''rosa'' cykel ( den är klar :D:D:D) och trampade hemmåt.

ska faktiskt spraya den vit nu så jag slipper skämmas för den för den ser ju förjävlig ut :K.....!!!

ajja drar mig utåt och ska käääääka en glass med Malin<3 det va ju ett tag sen man träffade nån av sina kompisar fakiskt :) hehehe... näää ses!

byyyebyyyyeee!! <3

Av Elin Jansson - 7 juli 2011 12:23

skit roligt att man inte kommer in på facebook, har inga pengar på mobilen .... fast jag skulle ha det idag!!!!!!!!  jvla tele2 jävlar !!!!!!!!

måste duscha och fixa en massa saker innan jag kjan ta mighemmåt mot sura..

vill ni något får ni ringa :)

byyyyebbyyyyyyeee <3

Ovido - Quiz & Flashcards