modellchock

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Elin Jansson - 1 juli 2011 17:24

kul att jag inte har nå pengar på min mobil så är det någon som vill nått får ni ringa ;) 

är man mobbad elelr? svar JA!!!!! suradagarna håller väll på för fullt men nej sitter hemma själv och spelar teetris det är ju också helt okej....

malin skulle käka typ halv fem och ringa efter det.. ser väll om jag hör nått av henne eller så :) byyyeybbyyyyyeee<3

Av Elin Jansson - 1 juli 2011 00:39

har muppat men Janne hela kvällen :D



   hel eller tejpad hjälm ??! ;)   en aning stor tröja ;)   uäh.... :(        min stooora kärlek !!!! <3<3<3      jiiiiiihooo :D   fast nä :(   ajja sluta me dreamhack al'a Elin :)

Av Elin Jansson - 1 juli 2011 00:30

happ har muppet runt med Janne hela kvällen :))))) 


   hmmm.. ska vi köra på hel heller tejpad hjälm nästa säsong ??! ;)   tröööjan är baaaaaara liiiiiiiiite stor :)   uäh.. :(   freakoooo..!!   ajja älska jobbet?? njaej...   min bääästa !!! <3<3<3<3      hehehehehehe kul å ha stor säng ;)))))   fast de tog stopp :'(((((   elin's dreamhack !!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards