modellchock

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Jansson - 19 juli 2011 18:28

heheheheh dog 112 gånger på träningen!!!

Heheheeh vältränad är man ju då inte kan jag säga hehehe :D

 ajja vad gör de?? är ju därför man tränar så heheheheh....

ska hoppa in i duschen nu sen liiite buuuus :D hehe ajja vi hörs väll !!

byeyeebyebeybeyebye<3


 

Av Elin Jansson - 19 juli 2011 12:50

hehehehhe lackar sönder på att min telefon har laddat typ 2% på typ två timmar !!!

det blir ju skit kul sen då när man ska dra nånstans( om jag drar)......

Plus att jag gör inte ett skit, försöker bara tiden att gå.

heheheh träning klockan fem så vi får väll se när jag drar te suuura :)

plus att mamma e skit tjurig för att nån grejs från telenor ringde eller hur fan de va men men ajja...

vi hörzzz från en död Elin !!

byyyyebyyyeee!!<3

Av Elin Jansson - 18 juli 2011 21:06

slagit mig ner i soffan efter kvällens löprunda.

niiiice niiiice !!




kom från  stockhelm för typ nästan 1 timme sen han komma innanför dörren innan jag hoppade i träningskläderna så nu väntar duschen ;D

dskriver mer om dagen i stockholm när jag har lite bilder.

de blir ju trevligare så men nu kastar jag mig sjäålv in i duschen för senare hoppa i säng ( tröööööttt till tusen !!) heheh gick ju upp sju.

Eller snarare hoppa upp ur sängen :) heheheh..

träning i morgon så blir lite social ;)

haha nää vi hörs och ses!

byyyyyyyeeebyyyyyeee <3

Av Elin Jansson - 17 juli 2011 23:59

varför ska de va så svårt för mig och lätt för alla andra...... :/

Av Elin Jansson - 17 juli 2011 22:09

tjaoooo mami ringde å sa att vi skulle åka till stockholm i morgon så jag drar in dit nu och sleepar där men vi hörss byyebyee<3 

 

Av Elin Jansson - 17 juli 2011 19:09

assså stoppa in en hel jävla bit i käften... fyyy fan spyyyr snart :((

kladdkakan blev nyss klar men halva ä redan borta.... R.I.P våran finfina ella och elin kladdkaka :(

   men god blev den i alla fall så det gjorde ju inte mycket.

ni får själva lista ut vad det ska stå för inte f'n va det lätt att skriva hehehe ;D 

heheh va tvungen att åka till konsum åå köpa lite ägg för det va det enda som fattades och ja petra zoo-apor som jag käka tsm till lunchen ;D heheh..

nej men v hörzz hörni 

byyyyebyyyyyeeee <3


             

Av Elin Jansson - 17 juli 2011 16:06

tjoooohooo!!!


hade tråkit nyss så det fick bli liiite smink i fejjan ;)

Ella kom för typ ett jävligt bra tag sen så hon har setat vid facebook typ hela tiden och vart liite social med folk (Y) :) heheheheh..

Mat är nästa på scheeeeeemat och sen kanske kladdkaka om jag orkar baka.

Eller om jag ha alla ingredienser (lär ju kolla de först).

hehehe kom på att jag drar ju till blekinge på lördag eller fredag.

Om vi skulle sova hos Nette eller hur de nu va får får se :)

nejjj  nu äre dags för matttt ses!! <3 



 

Av Elin Jansson - 17 juli 2011 13:03

hehe gick upp i skaplig tid i alla fall :)(Y)

fast bytte bara säng och hoppade ner i pappas säng brevid Petra och kollade på Solsidan.

Sen käka jag liiite frukost och nu väntar på att Ella ska bli klaaaaaaar <3

inte för att jag är klar men ändå tar typ 2 sek ååå fixa mig ;) heheheh..

håret har inte riktigt torka så kan ju inte göra så mycket med det föränns de har torkat helt..

ska nog ta och plinga liiite på gitarren... det va ju inte så längesen men ändå det är inte helt fel :)

näää viiii hörsss senare :)

byyyebyyeee<3






    

Ovido - Quiz & Flashcards