modellchock

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Elin Jansson - 11 juli 2011 21:06

tjoooo mongos.. !!



Efter fredagens plåtning och lördagens power meet så har jag blivit sjuk :'( 

Händer inte ofta men det är drygt och jobbigt..

Rösten hörs knappt och täppt i näsan.

man kan väll säga att jag är genom förkyld :/..

Hela dagen ahr jag legat framför tv:n och kollat på pretty little liars :D(Y) 

Och käkat en massa hihi ;D 

Den senaste timmen tror jag ahr jag plockat/ flyttat runt lite saker i mitt rum (Y)

Blev bra men dröjer väll inte länge innan jag flyttar om det igen hihih...

Nää tror jag ska kolla klart på det två avsnitt jag har kvar :(((

hehehe har inte så mycket att skriva eftersom det inte händer så mycket i livet just nu.

näää vi hörs hörni... !!

byyyyeeeebyyyyeee <3


Hittade ''kloka ord av nalle puh'' :D åååå älskar den lilla björnen :D



         

Ovido - Quiz & Flashcards