modellchock

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Jansson - 17 juli 2011 00:30

happ bara ungefär halva schampo flaskan fick användas för att få ut all tupering ur mitt hår..

det betyder ju att jag ahr ungefär halva kvar ;) 

Tycker det kan blli dags å komma liiite sool så man kan få bada för det va ju faktiskt ett tag sen...

har vänt på dygnet totalt men det är väll det man gör på sommarlovet?? eller?? 

hahah mina naglar ser ut som helvete och inte har jag nå nagellack borttagnings medel heller så får väll vänta till jag kommer till mami  på måndag så jag kan ta bort de och måla på nytt :)


Som i tidigare inlägg så blev jag fjortizzz idag eller ja dag och dag vare väll inte mer som kväll.

hahah det är inte direkt jag så fjortis kan jag lägga på hyllan ;)

nejje nu ska jga slå på en film och i alla fall försöka sova.

Kan ju i alla fall vända tillbaka dygnet och tomorow ska bäääästa Ella och jag buusa runt liite :)


byyyyebyyyyeee <3


 


Av Elin Jansson - 16 juli 2011 23:09

hitta gamla bilder eller ja bilder som jag inte kommer ihåg :D




zac :'((((( <3<3<3

 




    

    










         hahahhahahahahhahahahahhahah <3   minnen <3              awwwwww ....        :'( :'( :'(            olsson rider :)      trojjs <3   eeeeh ett tag sen ;)   

Av Elin Jansson - 16 juli 2011 21:48

hahahah blev liite fjortis för en liten stund sedan ;D

hahahah mitt nya jag eller vad säger ni ;)


 


hheheh bildbomb kommer sen hittade massa gamla bilder :D:D:D!!

Av Elin Jansson - 16 juli 2011 19:42

heheh vakna vid typ fyra ;D 

hela dagen gooone liksom... :'(

men men nu står ella och plattisch hennes hår.

Sen får vi se vad som händer.

Hörzzzzz byyyeybyyyyeee<3  


heheh hitta gamla bilder på petras kamera ! :D

  apollo mådde inte så bra :((((




 




   shiiiieit va gammal bild :D hahah (mobba inte minen)...

Av Elin Jansson - 15 juli 2011 23:33

tjaoooo, skriver från ett fullt hus...

musiken dånar och rösterna höjs mer och mer för hur mycke de dricker :)

inte störs jag av det i alla fall så det är lungt.

Danne säger att han ska skaffa en blogg ;D fast de ska man ju inte tro på hehe :)

ajjja har inte mycke å säga slog vad om tio spänn på att en boll sjönk i pollen men det är ju klart att den inte gjorde....

fast vi är ju kvitt nu så hehe :)

neeeej men ska jag väll typ sova för är sjukt trött fast de betyder att jag kommer bli hyper och sen skit tjurig och sen däcka ;D

 Daniella du vet :)

hehehehe näääääää slut för idag..

byyyyebyyyye<3

Av Elin Jansson - 14 juli 2011 18:33

jahaja.. idag vare upptacktsmöte och vi fick en sommarträningsschema :) 

Fast jag är ju fortafarnde inte helt hundra så jag får ju inte börja riktigt än men tills på måndag ska jag fan vara frisk!! 

Skulle ha coopertest i morgon vid 11- tiden men så blire ju inte eftersom jag inte fick ! :(((( 

ajja satsar väll på att börja på måndag och sen hålla igång :)

Det har ju vart lite så där med träningen nu på sista tiden så :/

men men vi kör igång nu och plus att jag kommer träna i skolan också så får typ dubbel träning :)(Y) 

hoppas bara för fan att det inte är på samma dagar för då är jag körd ;D 

fasst risken finns ju så.. men men inte klaga för nya hallen är ju klar tills säsongen kommer igång så helt nu hall är ju inte heller helt fel.

Har precis käkat kebab :D ( säkert för sista gången) så nu är jag propp mätt och sitter med liiite bilder att fixa åå skit och blogg designers och ja allt möjligt men vi hörs ;) 

byyyyyebyyyyyyeee <3 





   

Av Elin Jansson - 14 juli 2011 01:16

frååååågor



namn?- Elin Jansson

ålder?. 15 :))))))

bor?- hemma :)

bor tillsammans med?- ibland mamma ibland pappa plus hälften av alla mina syskon:)

husdjur?- nää..

färg på ditt hus?- roooosa :D

när är du född?- 16 marzzz ;)

klass?- 9:2 blir vi ;D(Y)

vilket år tar du studenten?- ha vet inte.. 

något jobb?- modell

när ska du sova ikväll?- nu igentligen ;D

duschat idag?- yepp :M

kramat någon idag?- inte vad jag vet..

pussat någon idag?- nepp :)

vad har du ätit?- jaduuu fööööör mycket ;)

dagens outfit- en blå och vit klänning :)(Y)

dagens snygging?- hehe (a)

dagens roligaste?- när jimmy puttade in dennis i busken ;) Kan misstolkas!!

har du många vänner?- jadå, de funkar :)

hur många har du kysst?- vet inte :)

vem kramade du senast?- vet inte fortfarande ;)

hur många vill du ha sex med?- vilken 7jäkla fråga??

hur många har du kysst/strulat med idag?- ingen fortfarande?

hur många har vart otrogn med dig?- ingen !

har du pojkvän/flickvän?- nepp :)

vem pratade du med i telefon senast?- Papi<3

vem fick du sms av senast och vad stod det?- Danne.. nej det taar ju längre tid de än att gå runt :)



Favorit


film?- nalle puh och MR. magoo :D

låt?- måååånga 

mat?- matildas mammas lasagne :D:D:D:D:D:D

Dryck?- typ vatten :)

Stad?- Stockholm i mitt hjärta !!

Land?- United States of Amerika !!!

ämne i skolan?- hm jaduuu tror väll engelska..

år?- ??


Senaste


person du tänkte på?- Matilda Olsson

Personen du kysste?- Viktor tror ja för typ månader sedan..

gången su spydde?- kommer int ens ihåg när jag gjorde det sist ;D

gången du grät?- idag när jag tog nässpray för det gö sååå jävla ont :'(

pizzan du åt?- äter inte pizza :)

gången du va i göteborg?- typ för 10 år sen eller nått sånt :)

gången du va i stockholm?- I fredags :D

gången du va kär?- ojj de vet jag inte :)

Gången du var hög?- har aldrig vart de :)

gången en person såg dig gråta?- kommer inte ihåg :)



Antingen eller



svart eller vitt?- Vitt ;D

hund eller katt?- hund!!

ut och festa eller hemma och mysa?- bååååda faktiskt :)

tv-spel eller data?- tv-spel 

singel eller upptagen?- upptagen med rätt person :)

lunarstorm,helgon eller playahead?- hahah inget av dom :S

ragga eller bli uppraggad?- uppraggad, kul å höra vad de har för replik ;)

big brother eller paradise hotel?- hm... svååårt paradise hotel tror jag :)

svart eller blondt hår?- blondt :D

blåa ögon eller bruna?- blåa (a)

choklad eller lakrits?- CHOKLAD !!!! <3

göteborg eller stockholm?- STOCKHOLM I MITT HJÄRTA !!! <3<3<3

höger eller vänsterhänt?- höger..

cola eller fanta?- njaaa inget helst men om jag måste så fanta..

pizza eller kabab?- KEBAB biatches :D

älska eller älskas?- bååådda :)

leva eller dö?- leva(Y)



Antal



personer du älskar?- fååå krävs lite för att vinna min älskan ;)

personer du hatar?- vääldigt få men synd om de som är nån av de sällsynta... ;)

personer som sagt ''jag älskar dig''?- hm vet faktiskt inte :)

personer du hånglat med under en 24-timamrs period?- haha nada 

glassar du ätit på en dag?- föööör många

festivaler du varit på detta år?- ingen :) 

gånger du haft minnesluckor?- hahah alldeles för många ;D

piercingar har du?- inga faktiskt :)

personer du saknar just nu?- AMELIA BLOMKVIST !!!!!!!! för i helvete kom hem !!!

gånger ditt hjärta brustit?- 1 gång på  riktigt...



vem



ska du träffa i morgon?- heeeeela laget :)

sjöng du senast för?- hahah sjunger inte :)

hade du en msn konversation med senast?- haha va såå länge sen så kommar f*n inte ihåg :D

spelade du tv-spel med senast?- heheh mig själv :)

vill du ta med på en romantiskt resa just nu?- är inte så pigg på att resa nånstans just nu..

vill du kasta en sten i huvet på?- hahah ingen hoppas jag väll :)

förtjänar att dö?- ingen i min värld i alla fall..

vill du sova bredvid inatt?- ääääh skit i de du



vad






gör dig glad?- kompisar,kärlek

gör dig ledsen? finns inge värre än olycklig kärlek..

vill du helst göra nu?- ligga vid en pool vid mitt stoooora hus i usa och baa chillaxa liite :D

önskar du att du slapp göra?- oj skolan :)

vill du ha nu?- kan bara komma på en sak ..

önskar du dig i födelsedags present?- pengar :D

längtar du till?- stunden då jag springer ut med mina slut betyg i högsta hugg med student mössan på huvudet :D

tycker du om dina betyg?- ja ska inte klaga..

ångrar du ditt liv?- nej allt i livet har en mening!!!

är det bästa som hänt dig?- inget speciellt..








Av Elin Jansson - 13 juli 2011 23:56

Fan va nice det va att vara ute ( kunde dock slippa myggen -.-), har ju inte var ute sen i söndags då jag blev sjuk.

Riktigt kul vare också.

Va ju ett tag sen jag träffade de så det va faktiskt riktigt kul :).

Inte för att vi gjorde speciellt mycke men det är ju på så sett man chillar med livet (har ju inte gjort nått annat under hela sommaren).

De hade lite äppelkrig medans jag och Daniella typ flydde med våra cyklar haha :D:D

ajjja livet är livet ska ta och sleeepa nu och gå upp i tid i morgon eftersom det är upptakts möte ;)(Y) 

Sedan börjar sommarträningarna ;)hehe....

Har ju faktiskt inte tränat på ett tag nu (rastlös ?? jaaaa kan man säga) vet inte varför menmen ... 

näääää vi hörzzzz 

byyyyyebyyyyee<3


   

Ovido - Quiz & Flashcards