modellchock

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Elin Jansson - 30 maj 2011 21:53

kom på nu när jag kollade igenom alla mina bilder som jag är taggad i på fejjan och hittade en bild på min syrras tatuering...

  

texten betyder ''flyger med egna vingar'' och varje duva står för min syrras syrror alltså jag,anna och sofia :)

Den är faktiskt riktigt fin ;D<3

plus att  hon ahr en till vid skulderbladen där det står i skrivstil '' ibland är en dröm det finaste man har''  den tatueringen är också riktigt fin :D!!<3

Ajja älskar dig massor min syster!!<3 plus att  jag älskar alla mina syskon så de spelar ingen roll :D<3<3<3<3

massor av kärlek till er !!



Mamma gifte sig i helgen och har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då.

Mitt i allt började Anna och Emma skratte så jag skulle alltså gråta,hålla mig för skratt och inte försöka låta så högt :(

Det funkade inte så värst bra... :/

men men lägger in bilder så får ni se i alla fall :)

byybyy !!<3


                     




Av Elin Jansson - 30 maj 2011 21:53

kom på nu när jag kollade igenom alla mina bilder som jag är taggad i på fejjan och hittade en bild på min syrras tatuering...

  

texten betyder ''flyger med egna vingar'' och varje duva står för min syrras syrror alltså jag,anna och sofia :)

Den är faktiskt riktigt fin ;D<3

plus att  hon ahr en till vid skulderbladen där det står i skrivstil '' ibland är en dröm det finaste man har''  den tatueringen är också riktigt fin :D!!<3

Ajja älskar dig massor min syster!!<3 plus att  jag älskar alla mina syskon så de spelar ingen roll :D<3<3<3<3

massor av kärlek till er !!



Mamma gifte sig i helgen och har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då.

Mitt i allt började Anna och Emma skratte så jag skulle alltså gråta,hålla mig för skratt och inte försöka låta så högt :(

Det funkade inte så värst bra... :/

men men lägger in bilder så får ni se i alla fall :)

byybyy !!<3


                     




Av Elin Jansson - 30 maj 2011 21:53

kom på nu när jag kollade igenom alla mina bilder som jag är taggad i på fejjan och hittade en bild på min syrras tatuering...

  

texten betyder ''flyger med egna vingar'' och varje duva står för min syrras syrror alltså jag,anna och sofia :)

Den är faktiskt riktigt fin ;D<3

plus att  hon ahr en till vid skulderbladen där det står i skrivstil '' ibland är en dröm det finaste man har''  den tatueringen är också riktigt fin :D!!<3

Ajja älskar dig massor min syster!!<3 plus att  jag älskar alla mina syskon så de spelar ingen roll :D<3<3<3<3

massor av kärlek till er !!



Mamma gifte sig i helgen och har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då.

Mitt i allt började Anna och Emma skratte så jag skulle alltså gråta,hålla mig för skratt och inte försöka låta så högt :(

Det funkade inte så värst bra... :/

men men lägger in bilder så får ni se i alla fall :)

byybyy !!<3


                     




Ovido - Quiz & Flashcards