modellchock

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Elin Jansson - 16 maj 2011 20:14

Helgen är över och det är dags att återgå till vardagen :)

Visst känns det  svin tråkit men vad ska man göra, live is shit sometimes but it always keep going on.

skolan va som vanligt...

Jocke den jäveln bärde in mig i birgittas klassrum och vi lärde Stina vad Haff betyder!! :) (Y)

Helvete vilken olig klass vi har asså så jävla nice (Y)

Har fått ett häfte med massa grammatik delar som jag måste träna på  och jag fattar itne ett skit så jag lämnade kvar den i skolan ( jag glömde den faktiskt) (a)

hehe får ta hem den i morgon och läääsa lite :)

Har inte alls hänt mycket idag, när jag kom hem så satte jag mig vid datan och lyssna på musik sen träna jag så har itne gjort så speciellt mycket..

Ajja en dusch nu skulle inte sitta helt fel så vi hööörrss :)

pözzpözz !! (Y)


                     

Ovido - Quiz & Flashcards