modellchock

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Elin Jansson - 22 maj 2011 02:19

tjoho här komemr ett inlägg från en sjukt tröött tjej som inte kan sooova :(

Festen har på gått från 5 och håller på fortfarande...

Vissa människor kom på att det fanns musik i denna värld för typ en timme sen alltså då klockan 1 !!

Pappa däcka typ precis innan vi börja dunka musik och tycker sjukt synd om våra grannar som har fått höra Julia gå runt i mina högklackade skor hela dagen :)


 

vilken 7jäkla unge liksom ;D

bara för att fylla ut detta så ska jag även nämna att mina skor ligger överallt i hela lägenheten och inte hjälpte det att man sa att man inte skulle plocka fram alla skor!!!

Hahahaha nej då jäkligt härlig unge som fyller tre snart :)!!! (Y)

I alla fall så tycker jag synd om vår astackars grannar som just nu får lyssna på våran musik :)

Ska väll gå ut och joina resten av folket och hoppas att jag får sova snart ;D



             


Ovido - Quiz & Flashcards