modellchock

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Elin Jansson - 1 maj 2011 21:22

vill bara att alla ska veta hur jävla sjukt mcke jag älskar denna unge !!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



 




Av Elin Jansson - 1 maj 2011 21:14

happigaste dagen idag ...

men skit samma fuck life fuck allt kan lika bra erkänna allt som jag ahr i mitt huve !!!

hela veckan är ju som vanligt så .. 

träning tisdag torsdag stockholm söndag hästen på lördag.. 

ajja blir väll som vanligt kan ju alltid hoppas på att de händer nå extra kul... fassst nää det verkar inte som de..

skickade nyss ett mail till johan och kollade läget lite extra inför söndag!

måste ju hålla koll på vart man ska..  jobbigt jobbigt..

men men ajja har ju valt det själv så jag klagar inte.. nej nu ska jag väll hitta på några foton som man kan ha lite skojj med !!


byyyeb byyyyeee !!

Av Elin Jansson - 1 maj 2011 15:51

tjoho!!!

Va skapligt trött när jag vaknade i morse av att någon ringde på dörren..

trodde typ att pappa hade sagt att någon skulle komma på besök men så vare inte :)

utan de va en av pappas kompisar :)

i alla fall så blev inte valborg som jag tänkte mig :)

hamnade hos familjen Eneroth :)

det gjorde ju inte mig någonting eftersom jag hade roligt :D!!

haha aja kul vare i all fall och vi gick hem typ  kvart i två :)

kom nyss från stallet... har man en häst som är rädd för allt så har man -.-

När jag höll på att red kom det en räv jävel och skrämde liet ur hästen så den stack ju på en gång :(

han kaxade upp sig ganska reält men det gjorde jag också :D heheh ajja hemma nu i alla fall och senare drar jag och är med malin har lite saker jag mååååååste visa henne !!!<3<3<3

byyyeeebyyyeeee !!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards