modellchock

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Elin Jansson - 18 maj 2011 19:14

Nu har jag städat klart och käkat så nu har jag slagit mig ner i soffan och kollar på scream 4 :D

vilken 7jäkla film asså riktigt niiicee (y)

har inte så mycket att skriva men men  :)

hööörrrzzz i morgon pözzpözz!!

Av Elin Jansson - 18 maj 2011 15:53

tjohoo!!


kom nyss från skolan med världens fucki.. bästa nyhet :D

Vi ska inte ha någon mer hemkunskap på hela terminen :D:D:D:D:D!!(Y)

dog 70 gånger av lycka så yiiihoooo!!!

då slipper jag fanskapet och ahr fortfarande itne lämnat in näringsberäkningen och utvärderingen, har lust att bara skriva fail över hela skiten och lämna in det :)

men aja på gympan spelade vi brännboll för första gången i år och det va skit kul :)

mitt lag förlorade stort men skit samma kul vare i alla fall :) (Y)

Jag träffade bollen typ två gånger och den flög faktiskt rakt åt helvete men men har aldrig sagt att jag är bra på brännboll :)

på hemkunskapen så bakade vi kladdkake muffins med frosting så nu är man proppmätt och känns som om man ska spy snart :(((

hehe shiet the same ska hitta på något kul nu någon som vill hitta på nått så äre helt ok för mig :D!! ( har extremt tråkit)

pözzpözz


 

     


Ovido - Quiz & Flashcards