modellchock

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Elin Jansson - 20 maj 2011 18:40

Idag blev det igen skola för mig för jag fick åka på ett sista minuten uppdrag till Stockholm :)

Jag fick reda på att jag skulle va i studion Mjukislyx (Y)

Den va faktiskt riktig mysig och lagom stor :)

En tjej började direkt med sminket när allt va klart men mitt i allt det va en annan tjej tvungen att böja med håret :)

fick sitta där och locka håret med bara ett öga sminkat, det tog ungefär en och en halv timme att locka hela mitt hår...

Plus att vi va tvugna att ha nästan en hel flaska shilett så mitt hår stinker just nu hårspray (Y)

Kul vare i alla fall och det blev nog gankska bra bilder!! ( hoppas jag )

Sov hela tågresan hem och det är nog inte så konstigt eftersom jag var uppe föra tuppen :(( ganska trött va jag mjo...

Fotografen sa att det inte fanns så mycket lädje i mina ögon och kunde nästan direkt peka ut vad som va fel så det är bara att rycka upp sig och ta igen allt !!!

Näää nu är det faktiskt dags att duscha av sig allt smink,hårspary,foundation ja allt möjligt som de hade på mitt ansikte :)

pözzpözz



            




Ovido - Quiz & Flashcards