modellchock

Alla inlägg under november 2011

Av Elin Jansson - 24 november 2011 16:40

tjaio...


BILDER! orkar inte skriva....



Chill skola!!

    



   


Fick muffins av den bästa matte läraren ever!!!<3

 




Mami hade tagit hem syrrans match tröjja!  (VILL HA DEN)

 

Av Elin Jansson - 23 november 2011 16:39

tjaiooo!!!



Är hos mamma denna veckan så blogga hinner jag inte göra så mycket.

Har inte så mycket att säga heller.

Jag tror jag typ dör snart (trött mm).

Bä men nu ska jag plugga, träna,sova,träna igen ibland älskaar man bara livet<3


byeeyebyeeee!!!





hitta en as gammal bild på mig och Daniella från typ förrförra sommarn :D:D!!<3 SAKNAR!<3  

Av Elin Jansson - 20 november 2011 17:54

tjeeena!!


igår va jag på bio md typ halva laget kändes det som, det roliga var ju att alla hade likadana byxor på sig alltså adidas byxorna(träningsoverallen).

Hihi skämdes liiite när man gick in på konsum...


Pappa köpte vindruvor åt mig och jag måste fan börja behärska mig.. har typ käkat upp alla på mindre än tio min.. INTE okej.


Idag har det i alla fall varit vilo Söndag, vaknade typ två eller ja pappa tvingade upp mig..

Jag gick faktiskt upp och började käka lunch.

Efter det så orkade jag inte städa så började sminka mig hel tokigt och satte upp håret as tokigt.

Ska nog ta och städa lite.


Drar till doktorn i morgon och kollar ryggen och sen bär det in mot stadeN.

Hos mamma har vi fåtttillskott den hä veckan efter som min syster är på besök :D:D!<3

yaaay har inte träffat henne sen typ aa vette fan när det va sista gången haha..

ajja ska ju träna och så att se henne s mycket blire ju inte ändå..



nej nu ska jag käka sne dra igpng tror ja :) 

byeyebyyee!!<3



   


Av Elin Jansson - 19 november 2011 12:28

tjaioo..  skiter i matchen nu, för när vi hoppade in i bilen så låg våra overaller där hihiihihioho agagaggagaaåipasdjxnsklamjcxäwdslö!!!!!! :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D!!!!!!!

FETT NICE efteersom de är efterlängtade :D:D:D!


 



fett saaaad när jag kom på att jag inte kan vara med på matchen på lördag :( hade fan velat spela den! 

fast så ska jag ju på kryssning så det blir nog inte så dåligt ändå :) utan kul!



försöker få tag på morsan och kolla tiden vi skulle fiiira mis syster.. 

efter de ska jag till ella och sen möta ester och sen kolla på biiio :D hehe YEAH!<3 


näää vi hörzz!<3

byeyebyeyeee 

Av Elin Jansson - 18 november 2011 21:56

jahaja.. då sitter man här med godis och taggar inför morgondagens match..

Vi ska kötta sönder vib inget annat finns i min värld!

Ska packa ner alla dessa jäv... skydd och fan gud vet vad.. plus att jag måste smörja min nacke plus axlar! liiiivet!<3


 

Av Elin Jansson - 18 november 2011 21:56

jahaja.. då sitter man här med godis och taggar inför morgondagens match..

Vi ska kötta sönder vib inget annat finns i min värld!

Ska packa ner alla dessa jäv... skydd och fan gud vet vad.. plus att jag måste smörja min nacke plus axlar! liiiivet!<3


 

Av Elin Jansson - 17 november 2011 19:45

duscha nu, och sen dö!

fast måste säga att träningen gick bra! wohooo en höjdpunkt idag.. eller två vi kolalde på  turkish också!




 



Av Elin Jansson - 16 november 2011 21:49

yeeeessss...

där satte jag ut sista punkten på min krönika.

Det är skit jobbigt att sitta och skriva en massa uppsatser och krönikor.

Nu vet jag en sak i alla fall.. ska INTE bli journalist eller krönikör.!


Har lyssnat på samma jävla låtar sen fem.. Måsta fräscha upp med lite nyare låtar...

Har tagit en riktig plugg och ''ta hand om mig själv'' dag.

Jeeeevligt skönt och nu väntar bara sängen för att sedan upp och träna små lags spel.


Idag hade vi våran första sånglektion med Jocke.

OMG han säger att vi ska sjunga högre men det är fan svårt att sjunga inte lätta saker heller haha.

Sångerska ska jag absolut inte heller bli.

Har träningsvärk efter de två träningar i tisdags plus extrema skavsår efter mina skridskor.

INTE OKEJ!

Skridskor och is plus ishockey är inte min grej haha.

Ingen ide att satsa på en nhl karriär heller ;)

Nähepp vi får satsa på jobb istället för min del tror jag (y)


Neeej sängen kallar så vi hörzz!!!

byyyebeyyeyee!<3


ps. börjar få slut på bilder så måste nog ta lite mera..



 


Ovido - Quiz & Flashcards